Efter två dagars slit har jag fått detta att fungera, det frustrerande var att det enda jag gjorde fel var att jag inte bockade i "Inv"-bocken när jag sökte. Konstigt nog har inte heller den cables.xml filen som exstazi laddade upp inversion ibockat när den söker. Jag har praktiskt taget inte sett någon nämna att inversion ska vara ibockat när man söker, antagligen behöver väl inte alla det (?). Men det jag kan tipsa om är att söka på frekvens 290 med 6875ksyms under manuell sökning och bocka i Inversion. Jag har en cables fil i min box som jag redigerat också som hittar alla kanaler(för mig), skrik till om ni vill ha den.
Kortfattat: För er som ännu ej fått detta att fungera, gör en manuell sökning med inversion (inv) ibockat på alla frekvenser mellan 290 och 498 med 8mHz steg.
OBS! Jag lovar inte att detta fungerar, men det gjorde det för mig och inget annat som någon annan har skrivit har hittills fungerat för mig. Jag bor i Karlskrona och jag vet att detta också fungerar i Jönköpings området
Edit: Per request har jag laddat upp min cables.xml fil. Den innehåller två sökningar, båda från 290mHz till 498 mHz med 8mHz steg, den andra i listan är inverted och det är den som fungerade för mig så glöm inte att ändra i listan när ni gör en automatisk sökning (med t.ex. OpenPLI).

Svara med citat