Sidan 4 av 4 FörstaFörsta ... 234
Resultat 31 till 33 av 33

Ämne: Tipps på nätverks switch

  1. #31
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2013
    Inlägg
    375
    Tackad
    2 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Jicarala Visa inlägg
    Så länge du bara behöver själva switch-funktionen så finns det ingenting den kan ställa till med. Givetvis kan du, om du har extrem otur, råka ut för ett måndagsexemplar, men då är det ju bara att reklamera/lämna in mot garanti.
    Tack för svaret.Det är bara det att webhallen är så jävla jobbig med sånt.Går ju inte äns ha rätt mot dem.Dem hittar alltid nån ursäkt.

  2. #32
    Seniormedlem DennisOlofs avatar
    Reg.datum
    Jul 2006
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 556
    Tackad
    53 gånger
    sikerim, HAHAHA vilket briljant svar, endast om det är oöppnad förpackning, men hur ska man då veta om något är trasigt, säger som homer simpson, DOH.

    Jag hade dock inget problem att lämna igen en hårddisk som jag köpte ny, den startade inte, alltså kunde inte spinna igång, dom provade även i butiken, nix gick inte, skrev lite på ett papper dom hade och sedan fick jag en annan hårddisk (iofs samma) men den funkade.

  3. #33
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2013
    Inlägg
    714
    Tackad
    34 gånger
    Tror du menar lika eller likadan, ?samma?

    Citat Ursprungligen postat av DennisOlof Visa inlägg
    sikerim, HAHAHA vilket briljant svar, endast om det är oöppnad förpackning, men hur ska man då veta om något är trasigt, säger som homer simpson, DOH.

    Jag hade dock inget problem att lämna igen en hårddisk som jag köpte ny, den startade inte, alltså kunde inte spinna igång, dom provade även i butiken, nix gick inte, skrev lite på ett papper dom hade och sedan fick jag en annan hårddisk (iofs samma) men den funkade.

Liknande ämnen

  1. Nätverks strul
    Av storfors i forum Övrigt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-28, 19:54
  2. Nätverks Problem
    Av Kalle_P i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-25, 21:06
  3. Nätverks problem 500s
    Av Spidde i forum Dreambox
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-30, 19:20
  4. nätverks scanning
    Av fbk1 i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-02, 06:54

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss