Sidan 4 av 7 FörstaFörsta ... 23456 ... SistaSista
Resultat 31 till 40 av 65

Ämne: Viasat HD kanaler kanske...

  1. #31
    Rotar runt på nätet och försöker hitta ett svar på om detta fungerar med Via* HD.

    Någon på detta fortum som kan bekräfta att det fungerar och i sådana fall med vilket SI?

    Uppdateras kortet via interfacet?

  2. #32
    ser att det är fler och fler som har viasat hd kanaler, hur gör ni varför ingen vill lägga up en beskrivning?

  3. #33
    Seniormedlem nicolitos avatar
    Reg.datum
    Nov 2006
    Inlägg
    763
    Tackad
    50 gånger
    Citat Ursprungligen postat av spamb Visa inlägg
    ser att det är fler och fler som har viasat hd kanaler, hur gör ni varför ingen vill lägga upp en beskrivning?
    Möjligtvis för att dem har betalat en stor summa pengar eller så kanske dem inte har det. Jag har hört att det fanns/finns personer som kunde låsa upp kortet för 8000 kr. Nu vet jag inte om dem fortfarande gör det eller ej s skicka inga pm tack.
    Raspberry Pi /Smargo+ reader
    Oscam server
    MOVISTAR+ Premium Extra
    Canal Digital Familjepaketet
    Vu+ Duo2 och Vu+ Solo2
    Toroidal 90-30W-1W-13E-16E-19,2E-23,5E-28,5E
    [/h]

  4. #34
    Medlem
    Reg.datum
    Nov 2006
    Inlägg
    41
    Tackad
    1 gånger
    Det finns folk som lagt ner åtskillig stor tid på detta, eller som det nämndes innan pengar. Då avslöjar man inte sådant, det finns folk på detta forum som utför det mot betalning - jag är inte en av dom.

  5. #35
    ComHit Crew deass avatar
    Reg.datum
    Mar 2003
    Inlägg
    5 749
    Tackad
    88 gånger
    Att dom har lagt ner tid och pengar är absolut en del av varför det inte kommer ut. Men jag tror nog att en lite större del är att om det skulle släppas publikt kommer Viasat patcha det och sen är det helt kört för dom, så därför hålls det nog lite down under.
    Alla frågor/problem som ni har angående servern kan ni ställa till mig via pm. Övriga frågor ska ställas i forumet under respektive avdelning.

  6. #36
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2006
    Inlägg
    865
    Tackad
    55 gånger

    Sv: Viasat HD kanaler kanske...

    Citat Ursprungligen postat av jughead Visa inlägg
    Det finns folk som lagt ner åtskillig stor tid på detta, eller som det nämndes innan pengar. Då avslöjar man inte sådant, det finns folk på detta forum som utför det mot betalning - jag är inte en av dom.
    Om det nu finns nån som utför detta mot betalning så skulle jag nog vara intresserad. Börja tröttna totalt på att ha en extra box i källaren och ett extra kort bara för att få tillgång till via-hd där nere.

    Skicka gärna pm.

    God Jul.

    Skickat från min HTC Sensation XL with Beats Audio X315e via Tapatalk 2
    Det man inte vet, har man ingen aning om!

  7. #37
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jul 2005
    Inlägg
    348
    Tackad
    10 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Muggesand Visa inlägg
    Om det nu finns nån som utför detta mot betalning så skulle jag nog vara intresserad.

    Skicka gärna pm.

    God Jul.
    Jag får väl säga detsamma, skulle det finnas nån därute som kan det hör av dig...

    God Jul

  8. #38
    Citat Ursprungligen postat av jughead Visa inlägg
    Det finns folk som lagt ner åtskillig stor tid på detta, eller som det nämndes innan pengar. Då avslöjar man inte sådant, det finns folk på detta forum som utför det mot betalning - jag är inte en av dom.
    Om detta är sant, så skulle det vara en grym julklapp o jag skulle också vara intresserad beroende på prisnivå. Du som kan fixa detta skicka gärna PM.

    God Jul alla!

  9. #39
    Kan bara hålla med alla ovan skicka PM är mycket intresserad

    God JUL på er

  10. #40
    razorx
    Gäst

    Viasat HD kanaler kanske...

    Problemet är att dom stängde hålet i mjukvaran som gjorde det möjligt att dumpa koderna från boxen. Sen att dom bytte till nytt caid gjorde inte saken lättare heller.

    Men för de som har kvar gamla grejer finns det lösningar.

    Hohoho God jul osv.

Liknande ämnen

  1. Problem med Viasat HD kanaler
    Av Gambler85 i forum Dreambox
    Svar: 41
    Senaste inlägg: 2012-05-07, 12:10
  2. Nya kanaler hos Viasat
    Av Sista_Bossen i forum Viasat
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-03-06, 05:29
  3. dags att alla klagar hos viasat kanske ?
    Av aceman29 i forum Viasat
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-04-02, 17:05
  4. viasat KANSKE funkar..
    Av Psxman i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-09-21, 00:08
  5. Nya kanaler på Viasat
    Av TheVaran i forum Viasat
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-04-17, 14:49

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss