Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 21

Ämne: Uppdatering Azbox HD Premium

  1. #11
    Min HD premium+ vill inte köpa den senaste uppdateringen vet inte vad jag gör för fel. Tacksam för en bra beskrivning/hjälp. har idag 0.9.3877

  2. #12
    Hej.
    Tack för alla tips hittills. Men vad händer med de inställningar som finns i boxen? Ska man ta backup på nån fil/mapp?

  3. #13
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2010
    Inlägg
    1 726
    Tackad
    105 gånger
    Det skall inte behövas. Men vill du vara helt på den säkra sidan och har en massa saker du absolut inte vill riskera att förlora något är det bäst att göra det.

    Är det inspelade program är det enklast att ansluta boxen till en extern hårddisk och kopiera över filerna.

    Personlig syn på saken: De versioner av hårdvara ni använder är så gamla att det inte skulle vara så fel att låta allt ersättas av nya inställningar.

    Hur går det med den näst senaste versionen istället? De är väl egentligen "bara" youtube som inte fungerar i den näst senaste versionen.

  4. #14
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2010
    Inlägg
    1 726
    Tackad
    105 gånger
    Därför att AZtrino hittills enbart stött en tuner och att ENIGMA2 inte fungerar med kortläsare eller CI-modul.

  5. #15
    Är det "bara" att byta namn på filen man hämtar på http://azbox.com/index.php?id=44&tbl=noticias&id2=20 tll Patch.bin lägga på en sticka med fat och köra, och hålla tummarna?

  6. #16
    vart hittar man mer info om "ENIGMA2"

  7. #17
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2010
    Inlägg
    1 726
    Tackad
    105 gånger
    Japp .

  8. #18

  9. #19
    Har du hunnit testa? http://azbox.com/index.php?id=44&tbl=noticias&id2=20


    Då kör jag!
    Det funkar inte.

    Boxen vill inte läsa mina usb minnen. Har formaterat till FAT32. Ska filen "aztrino.bin" heta "Patch.bin". Boxen säger att det inte finns nån lämplig fil på usb minnet.
    Senast redigerad av bulltigern den 2012-04-14 klockan 16:36.

  10. #20
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Apr 2010
    Inlägg
    1 726
    Tackad
    105 gånger
    Prova aztrino.e2

    Läs tråden "hjälp med installation"

Liknande ämnen

  1. Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-04-28, 09:11
  2. Problem med Azbox premium+
    Av kjell-håkan i forum AzBox
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-04-09, 01:13
  3. AZBox Premium + ComHem??
    Av Bozze i forum AzBox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-02-25, 16:52

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss