Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Stop Stop och keycard.dk kan dra åt helvete

  1. #1

    Stop Stop och keycard.dk kan dra åt helvete

    Det måste ju vara en normal reaktion från en kille som är precis som
    ni........................som älskar free TV.
    Vill titta på TV gratis. Dom jäklarna lev mjukvara som fungerar under en bägränsad tid.
    Detta M2 kort kostar 450 S/kronor på KEYCARD.DK ja det gick ju bra att ta betalt MEN var står vi betalande just nu?
    Jo du är blåst BLÅST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Det borde ligga i StopStop och Keycards intresse att fullfölja sitt åtagande
    möjligtvis genom att skicka ut nyckel 20 i brev per post till sina betalande kunder.
    Ja för övrigt så struntar jag fullständigt i både StopStop och Keycard.de för de är i mina ögon som villka profitörer som helst i sammhället.
    JÄKLA SVIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i Vejbystrand
    Till Admin Kicka mig om du vill ´dont givá fuck´
    Vänligen

    Anders

  2. #2
    Om du är arg på dom behöver du inte låta det gå ut över oss. Ett inlägg hade räckt bra.
    ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.

  3. #3
    De är bara att skaka på huvudet och rycka på axlarna och flina lite åt en sådan amatör som han, inget att bry sig om!

    //Stimo

  4. #4
    Vad får dig att tro att StopStop och keycard har nyckel 20 då??
    -=blkb=-

  5. #5
    Det är ju så piratkortsbranschen är. Ibland tittar månader till år gratis på TV utan att lägga ut en spänn. Ibland köper man dyra kort och andra grejor och får svart i rutan efter ett par dagar.

    Problemet ligger inte keycard eller stopstop utan på okunskap. Hade du läst detta forum så hade du vetat att Conax skulle ta bort den enda fungerande nyckeln.

    Jag tycker inte att 450kr är dyrt för ett så bra kort som M2 kortet. Nu är du ju förberedd om de släpper en annan nyckel.
    Skicka gärna meddelande till mig. Både PM och till min e-post så svarar jag så fort jag kan.
    Är oftast upptagen dagtid!

  6. #6

    Haha

    Säg inte att du förväntade dig att grejerna skulle fungera i evigheter.
    Du har köpt av en kortnasare, då får man nog förvänta sig att det kan gå åt skogen.

  7. #7
    Du får vel klaga hos KO :lol: :lol:
    Mvh . Matex

  8. #8
    RNK
    Gäst
    HAHAHAHA... Den var bra den

    Jag kan dra en liten liknelse så du förstår vad jag menar.

    Om jag som tillverkare av cd-brännare säljer en sådan till dig.
    och du sitter sen hemma och bränner program och spel olagligt.
    Nu börjar spel och programtillverkarna tröttna på detta och lägger på ett
    piratkopierings skydd på sina skivor för att få ner piratkopieringe, nu kan du inte bränna några skivor. Du säger till mig att jag som tillverkat cd-brännaren och sålt den till dig, att jag ska utveckla ett nytt brännarprogram så du kan fortsätta bränna dina olagliga kopior av spel och program.. annars så kan jag dra åt hel*** ... Förstår du vad jag menar. lite fel ställe och klaga.
    Inte skall jag som säljer en cd-brännaren utväckla ett program så du kan göra olagligheter.

    Du förstår Keycard säljer bara kort. vad du använder dem till är upp till dig själv. Keycar kanske inte alls menar att du ska göra Piratkort så du kan titta på TV gratis. En del som köper dem kanske sparar annan information på korten.

    Så om du ska klaga klaga då hos canaldigital varför de bytte koder eller
    på de som sitter inne med info och inte vill ge dem till dig så du kan se på c+

  9. #9
    Är säkert en knarkare!


    Loppis
    Loppan

Liknande ämnen

  1. M-II 28-12-2004 finnns på stop stop
    Av salsero24se i forum Canal Digital
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2004-12-28, 22:54
  2. Stop Stop 2004-11-03 kl.01.30
    Av Willemannen i forum Canal Digital
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-11-03, 09:54
  3. angående filer på stop stop
    Av gollen i forum Canal Digital
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2004-09-01, 16:58
  4. Svar: 6
    Senaste inlägg: 2004-03-14, 01:06
  5. stop stop har comhem filer
    Av kgb i forum Com Hem
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2004-02-07, 20:50

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss