Resultat 1 till 10 av 245

Ämne: Vilken klon ska man köpa? Era erfarenheter är välkomna!

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Hej
    Undrar om sunray 4 klarar att hantera hd kanaler (Sat)samt om den är 3d ready? Dm800 se hd orginal är det då jag har en sådan hemma men tycker att den är för dyr om man jämför med en sunray 4.

Tacksam för svar.
    Senast redigerad av amirsa den 2012-08-07 klockan 13:16.

Seniormedlem
    Reg.datum
    Mar 2011
    Tackad
    139 gånger
    hmm du måste ju ha en 3d TV, klart den fixar HD kanaler, en sunray 4 är en dm800hdse med annan tuner och wifi
    Citat Ursprungligen postat av amirsa Visa inlägg
    Hej
    Undrar om sunray 4 klarar att hantera hd kanaler (Sat)samt om den är 3d ready? Dm800 se hd orginal är det då jag har en sådan hemma men tycker att den är för dyr om man jämför med en sunray 4.

Tacksam för svar.

Citat Ursprungligen postat av amirsa Visa inlägg
    Hej

Tacksam för svar.
    Hej Amirsa!

Enligt min egen erfarenhet så är det endast CD's HD-kanaler som fungerar, och inte Viasat's. Men det är möjligt att det är en begränsning i den gruppen jag är med.
    Personligen har jag endast CD-paketet, och där fungerar alla HD-kanaler klockrent.
    Angående 3D-ready så tror jag inte detta, men jag äger ingen 3D-TV så har därför inte haft möjlighet att testa. Tvivlar på det, har aldrig läst något om det.
    Frågan är om det är värt att betala nästan tre gånger så mycket för det lilla man ser på 3D. Det är ju upp till var och en

Edit: Jag är ledsen att jag antog att du använde dig av card-sharing, det är det jag svarat på. Jag räknar med att alla Viasat's HD kanaler fungerar om du faktiskt köper paketet. Det ser jag som en självklarhet (det är en HD-ready digitalbox). Som crille44 säger; det är en dm800hdse med plusmeny.
    Senast redigerad av Snooby den 2012-08-14 klockan 12:14.

Liknande ämnen

1. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-09-19, 19:31
  2. Vilken box ska man köpa?
    Av Teeo i forum Övriga mottagare
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-03-28, 06:51
  3. [LÖST] Vilken Box Ska Man Köpa
    Av Mia71 i forum Boxer
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2003-11-16, 00:24
  4. Vilken box ska man köpa?
    Av tvniklas i forum Com Hem
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-09-30, 21:36
  5. Vilken box ska jag köpa?
    Av Analogu3 i forum Com Hem
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2003-02-20, 19:18

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss