Hej
Undrar om sunray 4 klarar att hantera hd kanaler (Sat)samt om den är 3d ready? Dm800 se hd orginal är det då jag har en sådan hemma men tycker att den är för dyr om man jämför med en sunray 4.
Tacksam för svar.
Hej
Undrar om sunray 4 klarar att hantera hd kanaler (Sat)samt om den är 3d ready? Dm800 se hd orginal är det då jag har en sådan hemma men tycker att den är för dyr om man jämför med en sunray 4.
Tacksam för svar.
Senast redigerad av amirsa den 2012-08-07 klockan 13:16.
Hej Amirsa!
Enligt min egen erfarenhet så är det endast CD's HD-kanaler som fungerar, och inte Viasat's. Men det är möjligt att det är en begränsning i den gruppen jag är med.
Personligen har jag endast CD-paketet, och där fungerar alla HD-kanaler klockrent.
Angående 3D-ready så tror jag inte detta, men jag äger ingen 3D-TV så har därför inte haft möjlighet att testa. Tvivlar på det, har aldrig läst något om det.
Frågan är om det är värt att betala nästan tre gånger så mycket för det lilla man ser på 3D. Det är ju upp till var och en
Edit: Jag är ledsen att jag antog att du använde dig av card-sharing, det är det jag svarat på. Jag räknar med att alla Viasat's HD kanaler fungerar om du faktiskt köper paketet. Det ser jag som en självklarhet (det är en HD-ready digitalbox). Som crille44 säger; det är en dm800hdse med plusmeny.
Senast redigerad av Snooby den 2012-08-14 klockan 12:14.