Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 13

Ämne: @Stimo & Mach 1, är det inte dags...

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    HighTech
    Gäst

@Stimo & Mach 1, är det inte dags...

...att KRYPA till korset nu & be om ursäkt för era spydigheter 8)

http://www.pepzi.net/~comhit/forum/v...319&highlight=

Ni BORDE ha blossande kinder...
    Stimo> ops:
    Mach 1> ops:

Som läraren skrev på griffeltavlan: *LÅT STÅ!*

P.S. alla kan göra fel, så jag godtar faktiskt en ursäkt om den är ärligt menad.

Även en blind höna kan hitta ett korn.

P.S. Detta är menat som ett skämt. D.S.
    Skicka gärna meddelande till mig. Både PM och till min e-post så svarar jag så fort jag kan.
    Är oftast upptagen dagtid!

Re: @Stimo & Mach 1, är det inte dags...

Citat Ursprungligen postat av HighTech
    ...att KRYPA till korset nu & be om ursäkt för era spydigheter 8)

http://www.pepzi.net/~comhit/forum/v...319&highlight=

Ni BORDE ha blossande kinder...
    Stimo> ops:
    Mach 1> ops:

Som läraren skrev på griffeltavlan: *LÅT STÅ!*

P.S. alla kan göra fel, så jag godtar faktiskt en ursäkt om den är ärligt menad.
    med risk för påhopp
    så e jag ämnad att hålla med dej :wink:

HighTech
    Gäst

Re: @Stimo & Mach 1, är det inte dags...

quote]
    med risk för påhopp
    så e jag ämnad att hålla med dej :wink:[/quote]

Tack för det hejhopp, det var modigt gjort av dig
    Trevlig helg till dig & alla andra trevliga människor på detta forum.

Seniormedlem
    Reg.datum
    Mar 2003
    Tackad
    1 gånger
    För vad att du upprepar dej å skriver om gammal skåpmat ?????? :roll:För resten säger penta dej något + de serier som fortfarande snurrar på m2 å bc ?????? Snowman :roll:
    Nybörjare På allt vadå jag ser ju allt ändå via ticket c+ ...mm

HighTech
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Mach 1
    För vad att du upprepar dej å skriver om gammal skåpmat ?????? :roll:
    Ohh nej, Mach 1, ENBART för att du gjorde bort dig i den tråden.
    Men jag inser att du har svårt att stå för dina misstag :evil:

Hej

Om du har räknat med att vi ska be om ursäkt för våra spydigheter så tycker jag faktiskt att du ska börja särskilt om du menar att "ändra" namnet på använder..... Läs igenom de igen så förstår du nog vad jag menar. Någon annan "spydighet" står inte jag för i detta inlägg. Om du inte tycker att ifrågasätta din "känsla" är spydigt!

Enjoy 8) Stimo

HighTech
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Stimo
    Hej

Om du har räknat med att vi ska be om ursäkt för våra spydigheter så tycker jag faktiskt att du ska börja särskilt om du menar att "ändra" namnet på använder..... Läs igenom de igen så förstår du nog vad jag menar. Någon annan "spydighet" står inte jag för i detta inlägg. Om du inte tycker att ifrågasätta din "känsla" är spydigt!

Enjoy 8) Stimo
    En till utan ryggrad :-( Men jag är inte förvånad.

Då jag hade helt säkra uppgifter på antingen den 13'e el. 20'e Maj som "Killday" så var jag tvungen att skriva "Ren känsla" när min info ifrågasattes, jag kunde ju inte röja min källa.
    Absolut INGEN respekt till dig Stimo :evil:
    OBS! Jag t.o.m. kallade dig för Stimo, inget nedlåtande trams från min sida, är du möjligtvis halvbror till fjanten Shakim?

<Hmm. blev tvungen att editera lite efter Mach1's editering> ->

"För resten säger penta dej något + de serier som fortfarande snurrar på m2 å bc ?????? Snowman"

SVAR: Nu kaxar du dig mot fel gubbe lilla vän, jag ser på CD/Conax, men varken med Penta/BC/Titanium/SI/M2 el. original för den delen.
    Bara för att du läst nånstans på nåt bord att Pentacard funkar så skall du inte komma här och yla om det som om DU hade nåt med det att göra, skaffa dig ett liv, du bara är FÖR patetisk.
    No respect 4 u either.

HighTech står på din sida! Vaför detta tjafs? varför kan du Stimo inte bara be om ursäkt och erkänna att du hade fel, så är det bra sen :? :x :wall:

HighTech
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av ZxD
    HighTech står på din sida! Vaför detta tjafs? varför kan du Stimo inte bara be om ursäkt och erkänna att du hade fel, så är det bra sen :? :x :wall:
    Tack ZxD!

Jag blir faktiskt FÖRVÅNAD att någon vågar stå på min sida.
    Det var skillnad när Internet-boomen startade för sådär 7-8 år sedan, (på D2MAC-tiden) då var alla väldigt ödmjuka & trevliga, med tiden ploppar en massa mess-boards upp som dessutom många gånger har tyranniska moderatorer, dessa kan frityckligt säga vad som helst till sina besökare, men pressar man dessa stackare för hårt (även om man har den moraliska rätten på sin sida) så blir man väldigt lätt bannad.

Så återigen ZxD, tack för sympatin, det är väldigt sällan man ser någon med lite ”stake” nu för tiden, oftast brukar ju ett gäng med menlösa hönshjärnor jamsa med sina ”idoler”

Med vänliga hälsningar /HighTech

Liknande ämnen

1. Stimo
    Av taido i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-02-28, 19:00
  2. Stimo
    Av 36lyc01 i forum Boxer
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2003-02-24, 15:20

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss