Citat Ursprungligen postat av Stimo
Hej

Om du har räknat med att vi ska be om ursäkt för våra spydigheter så tycker jag faktiskt att du ska börja särskilt om du menar att "ändra" namnet på använder..... Läs igenom de igen så förstår du nog vad jag menar. Någon annan "spydighet" står inte jag för i detta inlägg. Om du inte tycker att ifrågasätta din "känsla" är spydigt!

Enjoy 8) Stimo
En till utan ryggrad :-( Men jag är inte förvånad.

Då jag hade helt säkra uppgifter på antingen den 13'e el. 20'e Maj som "Killday" så var jag tvungen att skriva "Ren känsla" när min info ifrågasattes, jag kunde ju inte röja min källa.
Absolut INGEN respekt till dig Stimo :evil:
OBS! Jag t.o.m. kallade dig för Stimo, inget nedlåtande trams från min sida, är du möjligtvis halvbror till fjanten Shakim?

<Hmm. blev tvungen att editera lite efter Mach1's editering> ->

"För resten säger penta dej något + de serier som fortfarande snurrar på m2 å bc ?????? Snowman"

SVAR: Nu kaxar du dig mot fel gubbe lilla vän, jag ser på CD/Conax, men varken med Penta/BC/Titanium/SI/M2 el. original för den delen.
Bara för att du läst nånstans på nåt bord att Pentacard funkar så skall du inte komma här och yla om det som om DU hade nåt med det att göra, skaffa dig ett liv, du bara är FÖR patetisk.
No respect 4 u either.