Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Media plugin liknande Tvseries/Moving Pictures.

  1. #1

    Media plugin liknande Tvseries/Moving Pictures.

    Har sökt men inte hittat något direkt svar på detta så ställer en fråga istället. Har tidigare suttit med Mediaportal och ett tvkort, men har nu skaffat mig en Sunray 4 3in1 som det ligger Open PLI på. Fungerar utmärkt och ångrar inte bytet alls, förutom på en punkt.

    På htpc'n så hade jag det snyggt upplagt med mina serier i pluginet Tv series samt filmer i moving pictures, och undrar om det finns något liknande till dreamboxen? Är fullt medveten om att det kanske inte ska räknas som en mediaspelare, men vet ni om det finns något plugin som åtminstone kan visa omslag och nerladdad info, eller ännu bättre en scraper funktion?

    //Tomme

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Mar 2011
    Inlägg
    1 292
    Tackad
    139 gånger
    kika under plugins och röd knapp för download, valerie har det mesta, http://code.google.com/p/project-valerie/
    sedan finns mediacenter lite enklare version av valerie

  3. #3
    Du är kung! Tackar så mycket för detta!
    Valerie verkar vara de jag letade efter.

  4. #4
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Mar 2011
    Inlägg
    1 292
    Tackad
    139 gånger
    dont forget to change path in sync settings, or transfer movies to default for valerie

Liknande ämnen

  1. IPBox screen pictures
    Av atomized i forum DGStation
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-03-05, 09:33
  2. liknande puretna sidan
    Av rottweiler i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-06-19, 19:47

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss