Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: Stolt ägare av ultimo....men lite kanske dumma frågor...

Trådad visning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2011
    Tackad
    27 gånger
    Okej....tack för infot!
    Känner mig så dum, men då finns alltså allt där redan när man installerar en ny image och allt enklare än jag trott.
    Jo orginalsoften i sig gör inte jag nåt med, men tänkte bara i nödfall om man lyckas göra nåt dumt...men de kanske är bara köra över med ny image oavsett då?
    Sedan tänkte jag på garantin, står i pappret gäller ej om man moddat software....så tänkte bara att paijar nåt i boxen gäller ju ej garantin så vore bra o kunna återställa boxen ifall...men går det inte så går det inte, annars så bryr jag mig faktist inte om org softwaren.
    Angående comhem, dom kör conax tunneling dvs ingen vanlig conax utan en blandning med conax/viaccess gör inte dom det fortfarande? Kan vara anledningen varför de ej fungerar....
    Jag skall testa och återkomma, är nu inte hemma på några dagar...men till veckan...
    Vad skulle du förresten rekkomendera för hårddisk...vad jag läst så är viss diskar = problem...? Nåt märke som funkar bra, är 3.5" disk bättre än 2.5"? Jag har hållt på mycket med datorer men har inte hängt så mycket med senaste tiden därav frågor. Nu är det ju flera olika sata diskar... Då man förut höll på med datorer fanns det ju bara stort sett IDE
    Senast redigerad av kisumisu den 2012-06-09 klockan 23:15.

Liknande ämnen

1. Frågor till AzBox-ägare
    Av lazerharp i forum AzBox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-03-12, 12:52

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss