CubeRevo är en lite ovanlig box. Inte många här som kör den. Jag kör en IPBox 9000HD som är en CubeRevo under annat namn. Dock har jag kört E2 på den sista tiden så jag är lite rostig på DGS-baserade images.

Det är inte så lätt att hitta info om dessa boxar, bästa stället brukade vara Denktenk.com. Jag rekommenderar att du går med där. Där finns alla typer av downloads och en wiki och ett forum för dessa boxar. Tyvärr är aktiviteten på kraftigt avtagande sedan CubeRevo Digital som företag lade ner verksamheten i början på året.

Den här tråden handlar om din version av Vodka:
http://www.denktenk.com/forum/cuberevo-1/vodka-011-released
Men du får nog gå med för att kunna läsa den. I alla fall står det att Newcs 1.67 och mgcamd-1.35 finns med i imagen. Kolla om du hittar nånstans i menyerna där du kan ladda ner/installera dessa. Brukar ligga under något menyval som heter något med "panel". Kan också heta något med "emu".

Eftersom du ska köra kortet lokalt i boxen så finns det en god chans att det hoppar igång om du bara installerar dessa två. Annars får du återkomma så får vi titta på konfigurationsfiler m.m.