Är också inne på det spåret nu. Okodade gospelkanalen funkar t ex.
Är det något särskilt man ska ta hänsyn till när man tar steget till en enigma2, kör samma newcamd.list som funkar utmärkt till gamla boxen? Förstår inte detta.
När man byter kanal står det ju vart den letar efter koderna och det stämmer bra.
Blir inte klok på detta. Har exakt samma filer på boxen som funkar men ändå är det svart på de kodade kanalerna.




Svara med citat
