Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Serieinspelning

  1. #1

    Serieinspelning

    Hej,
    har funderat på att skaffa en Vu+ Duo och köra OpenPLi på den.
    Kör idag Canal Digitals "berömda" Sagembox och funderar om det finns möjlighet att få en funktion motsvarande serieinspelning i OpenPLi.

    mvh Tomas

  2. #2
    razorx
    Gäst

    Serieinspelning

    Vet inte alls vad det är för funktion, men du kan markera olika program i epgn för inspelning.

  3. #3
    Jag tror att funktionen också kallas Autotimer.

  4. #4
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2011
    Inlägg
    436
    Tackad
    26 gånger
    Om du menar markera i epg välja där spela in allt om ett program tror det är det du menar? Sådan funktion finns iaf i VIX imagen. Så jag vågar nog svara att ja den funktionen finns...
    Men sen får du räkna med att du får juxa lite i boxen med olika images, inte så svårt egentligen finns många bra engelska guider. Men det är inte plug and play bara....
    Dock får du en riktigt bra box och kan enkelt föra över material från hårddisken till datorn o bränna osv vilket du tex ej kan med cd dyra skitboxar...

  5. #5
    Medlem pettan_69s avatar
    Reg.datum
    Apr 2011
    Ort
    Småland
    Inlägg
    124
    Tackad
    5 gånger
    Är det någon som fått igång pluginet "autotimer" till OpenPli i Vu+ Duo?
    Jag försökte detta, men går jag in i pluginet så krashar OpenPli.
    Finns det någon annan funktion som gör det möjligt att spela in en hel serie av program?

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss