Nej det har jag inte.
Nej det har jag inte.
ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.
Nu då ........
Nybörjare På allt vadå jag ser ju allt ändå via ticket c+ ...mm
låter som skitsnack men man vet ju aldrig.
ALLA frågor ska ställas publikt i forumet och inte via PM till ComHit crew.
Hur som helst så är det något i görningen snart kanske mycket snarare en vi annar :?:
Om man nu kan konvertera Pentafilerna till BC filer så borde man väl får reda på vilka nycklar som finns tillgängliga?
Eller är de krypterade på något sätt?
Om nycklarna nu blir tillgängliga för alla så lär väl CD spärra dem också.
Skicka gärna meddelande till mig. Både PM och till min e-post så svarar jag så fort jag kan.
Är oftast upptagen dagtid!
Belive me its true, just wait and see, I have beeing told that as soon as they can camuflage the keys inside the files it will be released
I have beeing told that as soon as they can camuflage the keys inside the files it will be released.
I have been in contact with some of the people behind this project and they are asuming that in a week or two it should be ready to tested out , (released).
Woahahahaha :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:Ursprungligen postat av Mach 1
Du ÄR en fantastisk begåvning, du har nyss lärt dig att kopiera & klistra in, GRATTIS! Kan du inget annat än att vara stor i truten!?
Du är fortfarande skyldig mig en ursäkt, nu är det 2...
Ja de måste vara fler en jag som har lite otalt med H/h efter alla kort han har under sitt nick soon he will be out :lol: :lol: :lol: 8)
Japp, synd att det fattas lite stake här, du skulle ju också ha fått dig en varning för att du startade påhoppet, men jag antar att du har smörat in dig bra hos Stimo.Ursprungligen postat av Mach 1
Att tala om att jag har absolut NOLL respekt för dig känns lite onödig, dessutom så kan jag antagligen bli bannad för det så jag avstår :lol: