Sidan 2 av 7 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 11 till 20 av 69

Ämne: en fråga om mixeshop

  1. #11
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Jan 2010
    Inlägg
    184
    Tackad
    3 gånger
    Och till mig sa dem att jag skulle beställa nya grejer så kunde dem skicka ny fjärr i det paketet....De försöker slippa undan frakt och sånt...

  2. #12
    Medlem qsecofrs avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Inlägg
    82
    Tackad
    1 gånger

    Sv: en fråga om mixeshop

    Mig frågade de om jag hade en ny order på gång så att de kunde samskicka. Jag svarade nej och då skickade de min reservdel.

  3. #13
    Seniormedlem Ibrahims avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Inlägg
    1 898
    Tackad
    206 gånger
    De är snabba på skicka boxar när man köper...men de skulle skicka delar till mig,19 dagar har gått och jag har inte fått något tuner eller Ac adapt.

  4. #14
    Medlem
    Reg.datum
    Nov 2005
    Inlägg
    75
    Tackad
    2 gånger
    Har nyss beställt en 800SE-M Version 800SE 801A M tunner with software bl84 gemi5.1. Får väl se om den dyker upp
    Betald är den ju iallafall :/

  5. #15
    Seniormedlem Ibrahims avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Inlägg
    1 898
    Tackad
    206 gånger
    Den kommer fram 100% via DHL du får den på Onsdag

  6. #16
    Medlem
    Reg.datum
    Dec 2010
    Inlägg
    71
    Tackad
    3 gånger
    När jag beställde senast fick jag ordernr hos DHL, men DHL:s kollisökning visade bara att de aldrig fått någon order om att hämta paketet. När jag kontaktade Mixeshop visade det sig att de skickat paketet med Fedex och när jag fick kollinr där så visade det sig att paketet just kommit till Arlanda.

  7. #17
    Citat Ursprungligen postat av nladm Visa inlägg
    När jag beställde senast fick jag ordernr hos DHL, men DHL:s kollisökning visade bara att de aldrig fått någon order om att hämta paketet. När jag kontaktade Mixeshop visade det sig att de skickat paketet med Fedex och när jag fick kollinr där så visade det sig att paketet just kommit till Arlanda.
    Samma hände mig också, valde DHL men paketet skickades med Fedex. Har testat att skicka ett mail till dom en gång också men då fick jag inget svar (har väl gått 6 månader nu eller nåt). Men för att köpa en billig box och räkna med att man får den det kan man göra, därför skulle jag nog ändå välja dom igen om det skulle beställas en till box.

  8. #18
    Seniormedlem Ibrahims avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Inlägg
    1 898
    Tackad
    206 gånger
    Jag har fått ny ac adapter och tuner från mixeshop i Fredags det tog 3 veckor

  9. #19
    Beställde min dreambox den 7/9 och inte fått nån än, tog DHL som frakt.

  10. #20
    Seniormedlem Ibrahims avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Inlägg
    1 898
    Tackad
    206 gånger
    Har du fått sändningsnummer? jag har beställt många boxar det tar 4 dagar varje gång

Liknande ämnen

  1. Svar: 9
    Senaste inlägg: 2012-08-15, 22:30
  2. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 08:29
  3. Fråga ang au på ppv
    Av P-son i forum Com Hem
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2003-08-16, 00:38
  4. En fråga.
    Av P-son i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-08-06, 10:05
  5. kod fråga
    Av Dizzy_dan i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-05-02, 23:04

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss