Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Helt Nybörjare

  1. #1

    Helt Nybörjare

    Tjena Allihopa !

    Jag har skaffat min en sunray 800HD SE och jag är en nybörjare som inte kan vidare värst mycket.
    Är det någon som skulle kunna skriva en guide och hjälpa mig hur jag kommer igång?
    Jag skulle verkligen vara tacksam för all hjälp jag får, behöver verkligen det då jag har noll koll.

    Tack på förhand !
    Senast redigerad av hockeylimpan den 2012-08-26 klockan 17:36.

  2. #2
    Medlem
    Reg.datum
    Oct 2009
    Inlägg
    125
    Tackad
    13 gånger
    Hej hockeylimpan!

    Bra val av box! Kommer säkert funka alldeles utmärkt

    Vill inte vara en glädjedödare såhär i slutet på veckan, men eftersom du är ny här på ComHit ska jag ge dig en guide i forumets regler.

    Allt som har med sk cardsharing att göra diskuteras under kategori : Cardsharing --> sedan väljer du vilken typ av CS-server du vill kolla.

    Det finns guider här på forumet under fliken Guider där du kan läsa mer om hur man sätter upp/ ansluter mot en CS-server.

    Det finns även ett filarkiv där alla typer av filer för både din box eller din server som kan komma till användning då du mixtrar med detta.

    Kolla in dessa och kom gärna med frågor angående detta under respektive kategori


    MVH

    KokkiVoxx
    --------------------------------------------------
    DM500-T
    - DM600-S PVR - Openbox S10 PVR
    Asus EEE PC 900 - Todos Argos Mini II - OScam 1.20-unstable
    --------------------------------------------------


  3. #3
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    9 231
    Tackad
    1 084 gånger
    Det finns också en paragraf i reglerna som säger att det är förbjudet att diskutera cardsharing med sin kompis...

    "§ 7. Cardsharing
    § 7.1. Det är inte tillåtet att diskutera sk. Cardsharing på forumet som inte hör till det egna hushållet.