Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: intern hårddisk

  1. #1

    intern hårddisk

    Hej,

    jag har installerat en intern hårddisk, men får problem då jag inte kan hitta mina inspelningar. De ska lägga sig under hdd/movie men jag tror inte movie mappen är skapad? hur gör man detta utan att behöva logga in på boxen? Borde den inte skapas automatiskt när man initierat hårddisken?
    Senast redigerad av dkr1979 den 2012-09-04 klockan 18:59. Anledning: dublett

  2. #2
    Hej!

    Börja med att söka på detta. Din fråga är besvarad ett antal gånger tidigare. Så använd gärna sökfunktionen. Hittar du det inte så återkom.

    //snake

  3. #3
    Färsking
    Reg.datum
    Mar 2012
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    16
    Tackad
    1 gånger
    Tror inte alltid den gör det. Men borde gå att skapa den under "blue panel". Gå in på "file manager". Gå till /hdd där och tryck på blåa knappen och välj sen "add new directory". Vet inte vilken image du har men så är det på Gemini 5.1 iaf.

  4. #4
    Medlem
    Reg.datum
    Sep 2008
    Inlägg
    103
    Tackad
    6 gånger

    intern hårddisk

    På ex Pli image till 800 och 8000 boxarna så gå in på boxen via ftp och skapa mappen movie

Liknande ämnen

  1. intern hårddisk
    Av dkr1979 i forum Dreambox
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-09-04, 11:25
  2. Svar: 8
    Senaste inlägg: 2012-08-15, 21:25
  3. NFS-delningsproblem DM8000 med intern HDD
    Av Djinn i forum Dreambox
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2010-02-22, 20:22
  4. DM80bb0 Intern USB
    Av razorx i forum Dreambox
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-12-13, 18:54
  5. DM800 ihop med intern hårddisk.
    Av pojken i forum Dreambox
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-11-14, 21:24

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss