Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: Vilket fabrikat på box sa man välja ? HD-Box med dubbla tuners eller fler

  1. #11
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2011
    Inlägg
    445
    Tackad
    34 gånger
    Innan du bestämmer del 100% ta en titt på dreamboxen igen då du är nybörjare på detta. Vi alla behöver hjälp med detta i början jag fattade tex inte att man behövde en ny bootloader i min box för att kunna installera nyare images. Det är därför jag säger till dej att fundera på en dreambox istället iom att det är lättare att få hjälp till den

  2. #12
    Ok jag förstår, men det verkar finnas en hel del om VU+ här på comhit. Men får väl tänka över det ännu en gång då. Men får nog skippa dubbla tuners då :/

  3. #13
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2011
    Inlägg
    445
    Tackad
    34 gånger
    ahh det var så det var att du ville ha dubbla tuners? mjo tyvärr är det nog så om du inte vill lägga 7k för en med dubbla tuners. så är nog vu+ ett billigare alternativ. Men jag tror inte du kommer få problem med vu+ om du verkligen pluggar på i förväg och där är google din bästa vän

  4. #14
    Jepp det är dubbla jag är ute efter javisst vorde jag fixa det och förhoppningsvis har ja hittat en bekant som tydligen pluggat en hel data och dör ingick en del linux men några snabba tips kanske du/ni kan ge som man blr tänka på ?

  5. #15
    Donator
    Reg.datum
    Oct 2007
    Inlägg
    483
    Tackad
    8 gånger
    Det är absolut inte svårare att få igång en VU+ än en Dreambox.

Liknande ämnen

  1. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-01-30, 18:18
  2. Dubbla tuners?
    Av Vistasol i forum Dreambox
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-07-12, 11:43
  3. Box med dubbla tuners
    Av ToLin i forum Com Hem
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-04, 18:27
  4. DVB-S med dubbla tuners ?
    Av LancelotSweden i forum Övrigt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-19, 15:11
  5. dubbla tuners?
    Av reecord i forum Övriga mottagare
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2004-10-09, 13:19

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss