Varför känner du att du vill byta? vad är det som inte fungerar för dig?
Jag har själv en del problem med VIX 3 som jag försökt avhjälpa utan att riktigt lyckats
Varför känner du att du vill byta? vad är det som inte fungerar för dig?
Jag har själv en del problem med VIX 3 som jag försökt avhjälpa utan att riktigt lyckats
Jag körde Egami 1.2 i ett år o var väldigt nöjd, sen har man läst att VIX ska va så bra så jag tänkte ge den en chans.
Men liksom första gången jag testade VIX 2.2 så får jag ofta omstarter, särskilt när man försöker få cams att fungera men inte lyckats, sen är jag inte imponerad av bildhanteringen, kanallistor tenderar att ligga långt ut i ena kanten.
Det som är bra med Egami är stabiliteten, den har inte för mycket lull-lull , vissa funktioner saknade jag i början men man vande sig. Enkel hantering av cams med tyckte jag, det var ok med cams i VIX med .
Nu har jag testat att flasha igen, o pli gick bra men inte Egami. Jag bytte namn i Egami från et9000 till et9x00 då hittades imagen i usb. Men det funkade inte ändå, den bara snurrade på samma ställe i flashningen.
Har för mig jag läst att det inte går att flasha in äldre versioner när man har en så här ny i. ??
Finns det ingen fil som kan nolla mottagaren, alltså i min gamla relook så fick man ladda ner en version som raderade vissa inställningar så att man kunde flasha in en äldre version.