Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Dreambox 500HD, original. Image för cccam client?

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2011
    Tackad
    34 gånger
    Newnigma2 och OpenPLI är väll vad jag rekommenderar. OpenPLI är lite lättare att hantera än vad Newnigma2 är och Newnigma2 är lite stabilare än vad OpenPLI är. Men Du kan ha vilken som. Vilka jag däremot inte rekommenderar är gemini vilket jag tyckte var riktigt riktigt dålig image. sen har jag testat LT också men på den säger jag varken bu eller bä.

Men rent generellt kan jag säga lite hur mycket som helst då det egentligen i slutändan beror på personligt tycke ang de olika image som finns och det kan du bara själv veta. Men nu har jag listat de 2 vanligaste iaf.

Så i slutänden så rekommenderar jag dej att testa dej fram vilken som funkar för dej. det är inte skadligt för boxen att installera om. utan du kan gott installera om mycket mer än 500 ggr utan att boxen tar skada.

Jag hoppas att svaret var till hjälp då jag försökte så utförligt som möjligt att beskriva mina egna erfarenheter av Dreambox och DM500HD original
    Senast redigerad av Kammaflaje den 2012-09-18 klockan 09:15.

Liknande ämnen

1. brickad original 500hd
    Av pite_anders i forum Dreambox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-12-05, 20:58
  2. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-04-01, 12:29

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss