Comhem har just nu lite problem med signalerna över landet..
Så ha lite tålamod..
Det är inte fel på Era kort eller så.
Mvh Hoqqe
Comhem har just nu lite problem med signalerna över landet..
Så ha lite tålamod..
Det är inte fel på Era kort eller så.
Mvh Hoqqe