Resultat 1 till 10 av 22

Ämne: Diablo Wireless och TV3HD

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
  1. #1
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2010
    Inlägg
    535
    Tackad
    41 gånger
    Antar att det är tv3 i canal digitals paket du pratar om, för mig veterligen är det omöjligt att se hd kanalerna i viasat respektive comhems paket med någon cardsharingbox (diablocam inräknat) enda möjligheten är orginalboxar eller ci+ modul. (rätta mig gärna om jag har fel)

    Funkar diablo wireless perfekt med sd kanaler från både canal o viasat? Har hört att det ska vara "instabilt" och tappa bilden några sekunder ibland. Har nyligen skaffat 2 diablocammar och ska skaffa ett cas interface så jag kan komma igång. Har abo på både via o canal men vill se det på flera tvapparater.

  2. #2
    Har bara CD och det funkar bra bortsett från de kanalerna, har haft det i över ett år nu. Jag har provat med vanlig conax modul + kortet i och då funkar alla.
    Jag har senaste FW på TVn och testat olika FW på diablon men får alldrig de kanalerna att funka, det tom stoppar ccc servern när jag väljer en sån kanal.
    Senast redigerad av trtr den 2012-09-23 klockan 09:08.

Liknande ämnen

  1. Tv3hd
    Av Keendark i forum Viasat
    Svar: 48
    Senaste inlägg: 2012-03-15, 12:59
  2. wireless usb?
    Av cardiel i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-09-04, 21:24
  3. Wifi wireless
    Av khasim i forum Dreambox
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-01-30, 20:58

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss