Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: oscam 1.20-unstable_svn build "5882

  1. #1

    oscam 1.20-unstable_svn build "5882

    Hej!

    Jag har en DM800HD, den används som server. Jag har newnigma 2 installerat och sedan OScam. Nu kan inga användare ansluta till min box och jag får upp ett felmeddelande oscam 1.20-unstable_svn build #5882 när jag ansluter till boxern via datorn (boxerns ip-adress:8888).
    Det är som att inte kortläsaren fungerar men jag kan själv se på alla kanaler.
    Någon som vet något om detta, så är jag glad om någon kan hjälpa mig?

  2. #2
    Medlem AnKaNs avatar
    Reg.datum
    Feb 2010
    Inlägg
    97
    Tackad
    12 gånger
    Citat Ursprungligen postat av makke86 Visa inlägg
    Hej!

    Jag har en DM800HD, den används som server. Jag har newnigma 2 installerat och sedan OScam. Nu kan inga användare ansluta till min box och jag får upp ett felmeddelande oscam 1.20-unstable_svn build #5882 när jag ansluter till boxern via datorn (boxerns ip-adress:8888).
    Det är som att inte kortläsaren fungerar men jag kan själv se på alla kanaler.
    Någon som vet något om detta, så är jag glad om någon kan hjälpa mig?
    Hoppas du att pratar om användare inom hushållet, verkar dock inte så eftersom du har bild på ditt interna nätverk...

    § 7. Cardsharing
    § 7.1. Det är inte tillåtet att diskutera sk. Cardsharing på forumet som inte hör till det egna hushållet.
    § 7.2. Det är på forumet eller via privata meddelande inte tillåtet att efterfråga Cardsharing-grupper eller Cardsharing-medlemmar.

Liknande ämnen

  1. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2013-03-24, 12:57
  2. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-03-04, 20:45

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss