Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: web tv FRYYSER

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
  1. #1
    ombildenfrysersåsättpådatornentröjaellerlärdigatts pecauppvadduharföruppsättningavhårdvaraetc....

    (Det va svårt att skriva felaktigt.)
    VU+solo2, Alix2d3 med FreeBSD 9.2 , OSCAM: 1.20-unstable_svn Build: r9540 Compiler: i386-undermydesk-freebsd and Beastie Fux Tuxie :whistle:

  2. #2
    Seniormedlem nicolitos avatar
    Reg.datum
    Nov 2006
    Inlägg
    763
    Tackad
    50 gånger
    Citat Ursprungligen postat av fyllskalle Visa inlägg
    ombildenfrysersåsättpådatornentröjaellerlärdigatts pecauppvadduharföruppsättningavhårdvaraetc....

    (Det va svårt att skriva felaktigt.)
    Till en viss del förstår jag din inlägg men tycker det var lite onödigt och kanske dags att fräscha upp minnet lite

    $ 1.1. Ett vårdat och trevligt språkbruk ska användas på forumet.

    § 1.3. Bemöt medlemmar på ett bra sätt. Alla är nybörjare i början.

    § 4.4. Medlemmar är skyldiga att kunna dessa regler. Regelbrott kan leda till permanent avstängning.

    Så nu kan vi lägga ribban på en normal nivå
    Raspberry Pi /Smargo+ reader
    Oscam server
    MOVISTAR+ Premium Extra
    Canal Digital Familjepaketet
    Vu+ Duo2 och Vu+ Solo2
    Toroidal 90-30W-1W-13E-16E-19,2E-23,5E-28,5E
    [/h]

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss