Men va fan jag skrev ju ganska tydligt igårkväll hur du installerar en motor.?.?.? Så varför skall du krångla till det och byta image helt plötsligt
Men va fan jag skrev ju ganska tydligt igårkväll hur du installerar en motor.?.?.? Så varför skall du krångla till det och byta image helt plötsligt
Ja du jag vet att du förklarade det tydligt men motorn är installerad tidigare och det jag helst skulle vilja är att föra över inställningarna från min 7020 till min 800 på ett enkelt sätt då positionerna redan finns i min 7020 samtidigt så har jag testat samma sak som du beskrivit på min Extrend ET9000 och då får jag hela tiden flytta motorn manuellt för att positionen inte är 100% och själva talriken och motorn sitter plaserad så att byggställning skulle behövas för att finjustera den vilket jag känner är ett jätte jobb just nu.. och inte har tid till innan vintern.
Samtidigt så behöver du inte använda dig av ett sådant språk då det finns dom som tar illa vid sig.. Inte jag men andra som är inne på forumet kan lätt bli avskräkta och inte komma tillbaks hit och ställa frågor.
- Vu+ Duo2
- Vu+ Solo2
- Vu+ Zero
- Dreambox 7020
- Dreambox 7000
- Relook 400s
- Dgstation Cube Cafe 250s
- Pace TDS-865 HD Viasat
- ADB 2850s Canal Digital
- Raspberry PI
- Hemautomation köp & Sälj - https://www.facebook.com/groups/1021559407886844/