Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 13 av 13

Ämne: var hittar jag crash logg filen

  1. #11
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2011
    Inlägg
    445
    Tackad
    34 gånger
    Det är fruktansvärt irriterande när folk inte skriver ut exakt vad det är de vill och vad de har. Jag har slutat mer eller mindre svara på sånt öht. Liksom vi är inte synska och vet exakt vad felet är om någon säger "HJÄLP... min dm 500 är trasig vad är fel" detta säger oss absolut ingenting vad problemet är.

    !Edit!
    Glömde säga det att du kan omöjligen ha läst på här på forumet innan du la ut frågan då vi upprepade gånger säger att pli 3.0 är instabil.
    Senast redigerad av Kammaflaje den 2012-11-11 klockan 10:35.

  2. #12
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Mar 2011
    Inlägg
    1 292
    Tackad
    139 gånger
    Pli slutade uppdatera 2.1 för ca: 2 månader sen, det är 3.0 som gäller nu för original boxar, cloner får hålla sig till 2.1

  3. #13
    Medlem fashions avatar
    Reg.datum
    Jan 2009
    Inlägg
    44
    Tackad
    1 gånger

    Sv: var hittar jag crash logg filen

    Citat Ursprungligen postat av Kammaflaje Visa inlägg
    Det är fruktansvärt irriterande när folk inte skriver ut exakt vad det är de vill och vad de har. Jag har slutat mer eller mindre svara på sånt öht. Liksom vi är inte synska och vet exakt vad felet är om någon säger "HJÄLP... min dm 500 är trasig vad är fel" detta säger oss absolut ingenting vad problemet är.

    !Edit!
    Glömde säga det att du kan omöjligen ha läst på här på forumet innan du la ut frågan då vi upprepade gånger säger att pli 3.0 är instabil.
    Om jag är osäker och inte vet vad som orsaka felet så kan jag omöjligen servera dig allt så de enda som återstår är att äta.
    Låt oss laga maten ihop istället så kanske jag lär mig.
    Ingen har väll tvingat dig å skriva heller.

    Skit samma. Om de bara är till besvär får ja la söka hjälp av andra som är villiga och trevliga.

    Skickat från min HTC One S via Tapatalk 2

Liknande ämnen

  1. Dreambox crash
    Av Kammaflaje i forum Dreambox
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-10-15, 18:17
  2. Flash Crash
    Av Tonny11 i forum Dreambox
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-11-18, 20:54
  3. Vad hetter filen och var man hittar den?
    Av Dado2002 i forum Viasat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-05-24, 21:37

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss