Förlåt om jag skrek ok!Ursprungligen postat av JohanF
Ursäkta en novis, men innebär det att man måste skriva koderna själv?
och hur i så fall. Räknar inte med något svar på detta men frågar i alla fall..
Mvh
Tim
Förlåt om jag skrek ok!Ursprungligen postat av JohanF
Ursäkta en novis, men innebär det att man måste skriva koderna själv?
och hur i så fall. Räknar inte med något svar på detta men frågar i alla fall..
Mvh
Tim