Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 14 av 14

Ämne: Är jag blind?

  1. #11
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Mar 2007
    Inlägg
    536
    Tackad
    55 gånger
    Citat Ursprungligen postat av wildone Visa inlägg
    Canaldigital har det i sitt utbud: Hustler TV .................................................. .......................149 kr/mån

    Viafnatt har väl det som PPV..eller det kanske var Spice. http://www.viasat.se/utbud/parabol/p...e-best%C3%A4ll 68 kr per dygn
    Hustler på cd sänder ju bara 6 av 24 tim.149:- för det är ju rena rånet.
    PPV bli ganska dyrt. :-)

  2. #12
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Mar 2012
    Inlägg
    1 016
    Tackad
    77 gånger
    Kanalen fungerar för mig på astra 19.2E

  3. #13
    Seniormedlem
    Reg.datum
    May 2004
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    184
    Tackad
    2 gånger
    Citat Ursprungligen postat av joakim95 Visa inlägg
    Kanalen fungerar för mig på astra 19.2E
    Vad bra att den gör det för då kanske du hhar kollat nu på senaste tiden, för då har du säkert sett att det rullar en text i översta delen av bilden och jag tänkte höra om du vet vad det står där för jag kan inte det språket och vet inte vad det står, men har fattat att det har nåt med bytet av frekvens och så för det stod nåt om att det krävs en HD mottagare för att kunna ta in kanalen men det stod på engelska då och den är borta nu, så finns kanalen på nåt annat ställe nu där den texten inte rullar för tycker att det är ganska störande att ha den rullande där?

  4. #14
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Mar 2012
    Inlägg
    1 016
    Tackad
    77 gånger
    Citat Ursprungligen postat av maur Visa inlägg
    Vad bra att den gör det för då kanske du hhar kollat nu på senaste tiden, för då har du säkert sett att det rullar en text i översta delen av bilden och jag tänkte höra om du vet vad det står där för jag kan inte det språket och vet inte vad det står, men har fattat att det har nåt med bytet av frekvens och så för det stod nåt om att det krävs en HD mottagare för att kunna ta in kanalen men det stod på engelska då och den är borta nu, så finns kanalen på nåt annat ställe nu där den texten inte rullar för tycker att det är ganska störande att ha den rullande där?
    Kanalens nya frekvens är på 12721 H 22000 3/4 DVB-S2 8PSK.Dock kommer Cryptoworks systemet att försvinna den 27/8 2013 på kanalen då kommer den inte att fungera längre med Cryptoworks nyckeln om du inte har ett kort förstås.
    Senast redigerad av joakim95 den 2013-08-09 klockan 15:26.
    Apple TV 4K, Humax BXR-HD+ 2 SE, Sagemcom RT-90

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss