Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 18

Ämne: Få Viasat och Canal Digital med originalkort?

  1. #1

    Få Viasat och Canal Digital med originalkort?

    Vilken mjukvara ska man lägga in för att kunna se Viasat och Canal Digital med originalkort?

    Loppan
    Loppan

  2. #2
    ComHit Crew atomizeds avatar
    Reg.datum
    Feb 2004
    Inlägg
    9 231
    Tackad
    1 084 gånger
    I stort sett vilken image som helst funkar väl för det, t.ex. OpenPLI 3.0.
    Konsten ligger i att installera och sätta upp oscam korrekt. Det finns hundratals trådar i forumet om den saken.
    Har du frågor om hur man gör, ställ dem i forumet! Skicka inte PM till mig!
    Använd SÖK i forumet. LÄS Guider och Wikis. Testa!!


  3. #3
    atomized taskigt svar tycker jag...

    Jag har provat en massa olika softcams och får inte rätt på mitt heller. Känner mig som västa newbee och det är jag med när det gäller digitalbox men kan en del om datorer nätverk osv. Vart jag än läser så säger folk bara ladda ner softcam så funkar det, men ifall det inte gör det då? Hur felsöker jag? Var kan jag förstå vad som är fel? Jag behöver desperat hjälp:/ Gärna ifall någon vänlig själ vill skriva en idiot guide som jag kan förstå, typ:

    1. Ladda ner detta
    2. gör såhär
    3. osv

    Jag kör nu Vu+ duo plus black hole och tycker blackhole verkar mycket bra, har fått allt annat att fungera som airplay, streama till telefonen och datorn få upp mina cameror på huset osv.

  4. #4
    Donator matkohs avatar
    Reg.datum
    May 2005
    Inlägg
    7 061
    Tackad
    310 gånger
    Hmmmm.

    För att få ditt Via-kort att funka så måste du installera oscam, och hur man gör det finns en uppsjö av svar på. Prova gärna SÖK !!!
    VVSMF (VågaVägraSmåMjukaFönster)
    Linux rules!

    VU+ Solo 4K, VU+ Solo2, 2* VU+ Solo Se, 4* VU+ Zero

  5. #5
    Har provat sök en massa!! Läst som en idiot som sagt Har Canal digital orginal kort och vill bara få det att fungera....

    Ifall du vet hur man göra matkoh kan du inte bara skicka mig ett pm eller skriva här hur jag ska göra? Eller hitta den topic som beskriver hur jag ska få det att fungera?

  6. #6
    Jag har oscam_ccam_2.1 installerat nu tex men fungerar inte har provat ccam2.3.0 men lyckas som som sagt:/

  7. #7
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Aug 2004
    Inlägg
    469
    Tackad
    28 gånger
    Jaså det fungerar inte. Det gör inte min blåa bil heller, kan du tala om vad som är fel?

  8. #8
    Ja att den är blå och är en motorcyckel som jag skev innan hade det varit bra ifall jag fick någon info hur man kan felsöka...

    Verklien ett tolerant forum som hjälper folk utan attityd...

  9. #9
    Nu drog jag in OpenPli och fick det att fungera men hur får man det att fungera med black hole?

  10. #10
    För på OpenPli får jag inte mitt usb pctv e290e att fungera men fungerar bra på black hole. Googlat och hittar att man ska installera en diver så det har jag gjort men får inte det att fungera ändå.

Liknande ämnen

  1. Viasat -> Canal digital?
    Av juppe i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-18, 10:17
  2. canal digital och viasat
    Av arsenal i forum Dreambox
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-01-16, 19:13
  3. Viasat+Canal Digital?
    Av K.K. i forum Övrigt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-10-10, 11:44
  4. Viasat+Canal digital?
    Av nicko1 i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-08-13, 11:04
  5. [LÖST] Viasat ---> Canal Digital
    Av hajenhajen i forum Viasat
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2003-03-06, 21:05

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss