Jag fick boxen i måndags och har lagt all min vakna tid på att få det att fungera förutom när jag jobbat då. Det jag gjorde fel var att läsa på alla forum och få en massa infomation som inte var relativ jag var inne i alla oscam.config osv och ändrade så min image blev helt fucked. Men det är inte lätt att förstå när man ska sluta försöka och börja om...

Men skönt att det fungerar nu men tycker ändå att har man inget att tillföra ska man hålla tyst. Det är onödigt med att fylla ett forum med spydiga kommentarer på att folk ska söka efter trådar. Eftersom jag har försökt tre dagar för att försöka få rätt på detta så ringde jag satpro i malmö och deras trevliga support tipsade om detta forum och det första man ser är en "önödig kommentar" i första tråden... då blir jag lite så

Mitt största misstag var att jag satte in kortet uppochner (Skäms!!!!) men det hittade jag på forumet här att kortet ej ska sitta med chippet uppåt som i alla andra boxar jag haft genom tiderna.

Men som du sa jag har lärt mig en hel del, men så är det alltid men tänk dig in i min situvation. Köpt en box för rätt mycket pengar och det ända jag får är svart bild och läser man på alla forum så är det bara att köra in kortet och ladda ner cccam.

Skulle verklien tacka dig ifall jag hade fått hjälp av dig Det kan jag lova! Jag är extemt tacksam för alla forum och trevlig folk där ute, så keep up the good work!