Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Nybörjare, fixa HD box och en parabol!

  1. #1

    Nybörjare, fixa HD box och en parabol!

    Hejsan,

    Jag är helt grön på detta och tänkte höra med er som är lite av experter på ämnet istället.

    Jag söker efter en HD-box att använda samt en parabol.
    Hittade denna box som är väldigt billig om man jämför med andra http://dx.com/p/skybox-m3-hd-pvr-wi-...r-white-151168

    Sedan så kollade jag på denna parabol http://www.kjell.com/sortiment/ljud-...n-paket-p30510

    Sedan av rent intresse googlade jag lite om cardsharing och hittade en site som säljer medlemskap billigt (jag tänkte inte köpa sånt men bara av intresse) vad skulle man behöva för att få in alla kanaler i deras VIP paket?

    Dessa är kanalerna:
    Sky Italia, Sky DE, HD+, ORF, Cyfra+ HD, Polsat HD, Platforma N, Digital+ HD, Bis France, SRG Swiss, Canal Digital Satelite, Viasat Nordic, UPC Direct, Sky Link, CS Link, Satellite BG, Hello HD, Canal Digitaal, TV Vlaanderen, Nova Greece, The Israel Network, Al Jazeera Sport (JSC), Technisat MTV, TV Cabo, PenthouseHD, Redlihgt HD, SCT HD, Private Spice, Free-XTV, Dorcel TV, XXL, HTB+ HD, Радуга, Триколор, Рикор ТВ, Телекарта 85E (Континент ТВ 85E mpeg2), Viasat Baltic, RTVi 13E, НТВ Мир, Xtra TV, Канал Украина, Футбол Украина.
    All packages in billing (Only Sky UK package does not include)

  2. #2
    Jag köpte en Skybox M3 för att testa, vad ska jag köpa för parabol osv till denna?

  3. #3
    Seniormedlem nicolitos avatar
    Reg.datum
    Nov 2006
    Inlägg
    763
    Tackad
    50 gånger
    Varför frågar du inte du inte dem på sidan du hittade. Vad får dig att tro att någon här vill hjälpa en person som ansluter sig till en äcklig payserver?

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av nicolito Visa inlägg
    Varför frågar du inte du inte dem på sidan du hittade. Vad får dig att tro att någon här vill hjälpa en person som ansluter sig till en äcklig payserver?
    Som jag skrev ska jag inte ansluta mig dit.

  5. #5

    Sv: Nybörjare, fixa HD box och en parabol!

    Du behöver 2m parabol om du ska ta in alla dessa satelliter. 30E-20W

    Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

  6. #6
    Citat Ursprungligen postat av nicolito Visa inlägg
    Varför frågar du inte du inte dem på sidan du hittade. Vad får dig att tro att någon här vill hjälpa en person som ansluter sig till en äcklig payserver?
    och om han ansluter sig , vadådå ? som om du är det du som äger canal+ och viasat

  7. #7
    Seniormedlem nicolitos avatar
    Reg.datum
    Nov 2006
    Inlägg
    763
    Tackad
    50 gånger
    Citat Ursprungligen postat av pashmaki Visa inlägg
    och om han ansluter sig , vadådå ? som om du är det du som äger canal+ och viasat
    Nej jag äger inte cmore eller viasat men det verkar som du inte kan reglerna, så läs på dem så har vi ett läxförhör efter nyåret. Jag misstänker att du har gått med i en payserver men vad du och alla andra inte förstår är att tack vare er och de som har dessa servrar kan vara de som gör att bolagen parar korten till sina skräpboxar, men det skiter väl ni i.

    God natt

  8. #8
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2010
    Inlägg
    299
    Tackad
    16 gånger
    Citat Ursprungligen postat av fisher Visa inlägg
    Jag köpte en Skybox M3 för att testa, vad ska jag köpa för parabol osv till denna?
    sök i forumet, googla, prova dig fram... så hittar du svar på dina frågor, jag lovar!

  9. #9

    Sv: Nybörjare, fixa HD box och en parabol!

    Ju fler satelliter som du ska ha som ligger långt ifrån varandra desto större antenn behöver du. För Thor och Sirius 1w-5e kan det räcka med 60 -70cm i södra Sverige. Jag har en sån här http://www.digitalboxen.com/visaenpr...php?artnr=0538 använder Thor 0.8w och 19e

    Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Liknande ämnen

  1. Går det att fixa?
    Av hotshotknick i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-09-19, 11:53
  2. Fixa CD
    Av Feten i forum Canal Digital
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-04-26, 19:59
  3. [LÖST] Hur fixa det här?
    Av Bastarden i forum Com Hem
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-08-08, 10:44
  4. [LÖST] Hur ska jag fixa AU
    Av Ponza85 i forum Viasat
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2002-12-09, 19:52

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss