Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: DreamboxEdit Kanalredigering

  1. #1

    DreamboxEdit Kanalredigering

    Hejsan,

    Jag har sökt en lösning på mitt problem i många trådar, dock utan framgång. Men jag ber om ursäkt om jag missat en tråd med svaret.

    Jag har använt DreamboxEdit för att skapa en Bouquet, vilket har gått bra. Dock så vill jag även kunna ändra på kanalnummer. Alltså, om jag går in på den bouguetten på Dreamboxen, så är kanalerna i den ordningen jag gjort i DreamboxEdit, men det står en siffra framför kanalnamnet.

    Tex:
    179 SVT1
    180 SVT2
    181 TV3


    Jag undrar om och i så fall hur man ändrar dom siffrorna framför Kanalnamnet? Jag vill ju gärna ha:

    1 SVT1
    2 SVT2
    3 TV3



    Tack på förhand!

  2. #2
    Jag har nu efter lite grejjande listat ut varför det blev som det blev. Jag hade nämligen en till Bouquet som låg över min egenskapade bouquet. Men när jag tog bort den så numrerades kanalsiffrorna om. Så problemet är löst!

Liknande ämnen

  1. [LÖST] DreamboxEdit
    Av Vicke i forum Dreambox
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-04-12, 16:59
  2. Hjälp Dreamboxedit
    Av sejohjan i forum Dreambox
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2012-03-01, 21:16
  3. dreamboxedit?
    Av einar i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-04, 09:48
  4. DreamBoxEdit
    Av Bond007 i forum Dreambox
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-16, 08:22
  5. Dreamboxedit.
    Av hogga i forum Dreambox
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-10-13, 17:54

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss