Citat Ursprungligen postat av rimsa80 Visa inlägg
Funderar själv på en ny box antagligen en klon eller något annat billigt med HD och e2. Blir avskräcka när man läser tråden är inte boxarna flashade med någon de alls idag när man köper dem nya?
Köpte en 500HD klon fr mixeshop.
I den var det Peter Pan som image.
Kom inte ihåg om det gick att ladda in mgcamd som plugin eller om jag la in den via "tuninasat".
Sen var det bara att editera in newcamd.list så gick den igång.