Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Dum fråga??? Om hur Au funkar?

kada
    Gäst

Dum fråga??? Om hur Au funkar?

Hej!
    Hoppas någon kan svara på min"dumma"fråga.
    Jag har bränt av ett GK från Ett orginalkort...och det funkar perfekt.
    Men då till min fråga hur funkar AU...säg att jag säger upp Canal + på orginalkortet men forsätter att betala för det billigaste alternativet för orginalkortet.
    Kommer då mitt "brända" kort med AU att funka automatiskt eller kommer det då att sluta att funka med Canal+ eller forsätter det att funka!?
    Jag fattar inte detta riktigt....

Med hopp att någon snäll själ kan föklara detta för mig

Mvh
    Kada

:roll:

Det är en fråga som man varken kan svara ja eller nej på eftersom det beror på hur dom uppdaterar och vilka nycklar som används.

Det som är sant och fungerar idag kan ändra sig tills imorgon :?

kada
    Gäst
    Ok!
    Så det har med dom 256 st som samma nycklarna som mitt orginalkort att göra...om dom ändra dom så måste man hitta nya filer för detta !?
    Eller har jag fattat fel!

:shock:

Det hänger somsagt på hur dom uppdaterar och vilka nycklar dom använder

Om vi pratar C+ nu och tänker oss att dom uppdaterar mha SA så skulle du få uppdateringen om det finns någon med C+ i samma SA-serie som du har. Just nu tror jag att dom kör på samma nyckel 0B så då skulle det fungera även för C+

Om dom däremot uppdaterar mha UA måste du ha rätt UA med tillhörande MK00 till 00 C8 00 (om dom inte börjar dribbla med nått annat, som dom mycket väl kan men inte gjort ännu)

Bägge typerna har förekommit senaste tiden.

Det är detta tjuv o rackarspel som gör att man skall se detta som en hobby och inte bara ett sätt att se gratis TV. (Men Boxer är ganska tråkiga, inte mycket strul där inte)

Sen behöver du inte hämta nya filer hela tiden utan lär dig att editera den du har isf att knappa med fjärren, dessutom är det inte många (om ens någon) som håller boxerfiler uppdaterade, men koder är alltid lätt att få tag på.

Liknande ämnen

1. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 08:29
  2. MII-funkar
    Av hassle i forum Canal Digital
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2005-04-01, 16:38
  3. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-01-08, 17:27
  4. Svar: 2
    Senaste inlägg: 2003-03-25, 10:59

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss