Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Visa sista inlägg

  1. #1
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Dec 2010
    Inlägg
    365
    Tackad
    6 gånger

    Visa sista inlägg

    Har en fundering på uppdatering av forum sidan.

    Det finns en "knapp" ( Gå till det senaste inlägget, ser ut så här;lastpost-right.png )för att visa sista inlägget, om man går in under de olika forumavdelningarna.
    Skulle den gå att lägga in i fältet "forumämnen" ? (den kolumnen till vänster, som visar ämnen som lagts in nyligt)

    Jag är rätt ofta inne på denna sida för att lära mig mera om detta med Satellit TV och Dreamboxvärlden.
    Då man följer nån tråd och har läst de första sidorna så skulle det vara kanon om man kunde komma direkt till det sista inlägget, eftersom man många gånger läst de första och är mest intresserad av vad som är nytt.
    Senast redigerad av tobbe54 den 2013-01-17 klockan 00:06. Anledning: förtydligande
    __________________________________________________ _________________________________________________
    Linux, Ubuntu 12.04, OSCam Build 6089
    DM800HDse/OpenPli 3, DM500HD Sim 2.1/PeterPan, DM500HD/Gemini2 5.1 -SkyboxS12 - Skybox F3 - MgCamd 1.35a

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Dec 2010
    Inlägg
    365
    Tackad
    6 gånger
    Citat Ursprungligen postat av tobbe54 Visa inlägg
    Har en fundering på uppdatering av forum sidan.

    Det finns en "knapp" Gå till det senaste inlägget,( ser ut så här;lastpost-right.png för att visa sista inlägget), om man går in under de olika forumavdelningarna.
    Skulle den gå att lägga in i fältet "forumämnen" ? (den kolumnen till vänster, som visar ämnen som lagts in nyligt)

    Jag är rätt ofta inne på denna sida för att lära mig mera om detta med Satellit TV och Dreamboxvärlden.
    Då man följer nån tråd och har läst de första sidorna så skulle det vara kanon om man kunde komma direkt till det sista inlägget, eftersom man många gånger läst de första och är mest intresserad av vad som är nytt.
    Nån admin som kan kolla på detta?
    Senast redigerad av tobbe54 den 2013-01-21 klockan 10:40.

  3. #3
    ComHit Crew
    Reg.datum
    Nov 2002
    Inlägg
    3 219
    Tackad
    14 gånger
    Hej,

    inte för att jag till fullo förstår din frågeställning, men ett förenklat svar: nej.

    Du har dessutom en knapp bredvid ämnet, "Gå till första nya olästa inlägget", som jag om jag förstår dig rätt är typ det du vill ha. Den ser ut såhär och finns när det är ett oläst inlägg: firstnew.png

    Men risken är ju stor att jag missförstår dig.

  4. #4
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Dec 2010
    Inlägg
    365
    Tackad
    6 gånger
    Citat Ursprungligen postat av admin Visa inlägg
    Hej,

    inte för att jag till fullo förstår din frågeställning, men ett förenklat svar: nej.

    Du har dessutom en knapp bredvid ämnet, "Gå till första nya olästa inlägget", som jag om jag förstår dig rätt är typ det du vill ha. Den ser ut såhär och finns när det är ett oläst inlägg: firstnew.png

    Men risken är ju stor att jag missförstår dig.
    Det är nog jag som föklarat mig dåligt
    Du har ju rätt i att den knappen finns när man går in i de olika forum avdelningarna eller via Forum/nya artiklar
    Det jag menade är att den knappen/funktionen skulle jag vilja ha i fältet "Forumämnen",
    La till en bild nedan med pil, alltså min önskan är att få likadant som det är till höger på sidan.
    Forumämnen pil.jpg

    Så att det skulle se ut typ så här;
    Forumamnen.PNG

    Hoppas det inte blev rörigare av detta försök till förtydligande
    Senast redigerad av tobbe54 den 2013-01-21 klockan 11:42.
    __________________________________________________ _________________________________________________
    Linux, Ubuntu 12.04, OSCam Build 6089
    DM800HDse/OpenPli 3, DM500HD Sim 2.1/PeterPan, DM500HD/Gemini2 5.1 -SkyboxS12 - Skybox F3 - MgCamd 1.35a

Liknande ämnen

  1. Svar: 21
    Senaste inlägg: 2012-01-26, 15:06
  2. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-01-24, 20:33
  3. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-06-22, 22:45
  4. visa nya inlägg! Problem
    Av i forum Övrigt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-05-12, 13:14
  5. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-27, 16:38

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss