Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Shark XSat CDTV-410 Problem

  1. #1
    Everest
    Gäst

    Shark XSat CDTV-410 Problem

    Hej,

    Har införskaffat CDTV-410 och är mkt nöjd med mottagaren förutom på en punkt; textning/ Subtitles, ställer in burken att texta på Svenska men den envisas med att texta filmer på FINSKA. Någon som har en aning om hur lösa detta :?:

    Tacksam För Svar,
    Everest

  2. #2

    Text på finska

    Har samma problem. Måste uppgradera mjukvaran i boxen för att det ska gå. Finns ej någon ny ver. än. Får fråga lite på http://www.shark-electronics.com forum. Förmodar att du har ver. 1.7.43 i din box. Pressa återförsäljaren så kanske dom tar fram en ny så småningom. Det gör jag... :twisted:
    // Stoiss

  3. #3
    Everest
    Gäst
    Japp det är samm version av mjukvara, och jag har redan mailat Shark electronics ang en lösning på detta utan att veta att det inte fanns stöd i programmvaran, så vi får väl se vad jag för svar, forts följer

    Mvh
    Everest

  4. #4
    Everest
    Gäst
    Och här kommer svaret:

    "Hei

    Der forventes at komme ny SW medio januar som løser dette problem

    Mvh



    Jan S Sørensen"

  5. #5

    Uppgradering

    Jasså...Det låter bra. Då är det bara att vänta då. Var kommer den uppgraderingen finnas? Där man köpte den eller på www.shark-electronics.com?

    GOD JUL
    //Stoiss

  6. #6
    Jag har samma problem, den enda ursäkten jag fick var att jag hade fel mjukvara och att jag var den ende på ca: 80 st boxar firman hade sålt som hade det problemet!!!!!

    Hade troligtvis bara sålt till finland... :P :P

  7. #7
    Finns det nån som har boxen som inte har detta problem :?:

  8. #8
    hobbes
    Gäst

    Re: Shark XSat CDTV-410 Problem

    För egen del blir det svenska om jag väljer "ej definierat" istället för svenska.
    Det vill säga tryck två gånger på Audio, sen välj ej definierat. Så får åtminstone jag det på svenska.

    /hobbes

    Citat Ursprungligen postat av Everest
    Hej,

    Har införskaffat CDTV-410 och är mkt nöjd med mottagaren förutom på en punkt; textning/ Subtitles, ställer in burken att texta på Svenska men den envisas med att texta filmer på FINSKA. Någon som har en aning om hur lösa detta :?:

    Tacksam För Svar,
    Everest

Liknande ämnen

  1. Slipstream [Funcard] till Shark CDTV 410C?
    Av sleeptalker i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-09-02, 18:44
  2. Shark Xsat
    Av FerrariDMan i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-05-13, 17:37
  3. [LÖST] Shark CDTV 410
    Av farexarbetare i forum Com Hem
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2003-03-25, 10:03
  4. comhembox Macab dcb eller Shark cdtv 410?
    Av stinger32 i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-02-25, 15:03
  5. Comhem koder till Shark CDTV 410 och hur??
    Av musse64 i forum Com Hem
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2003-02-03, 21:53

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss