Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Vu duo + Vu Ultimo + Vu solo2 bredvid varandra,hur löser man fjärrkontrollskonflikten

  1. #1

    Vu duo + Vu Ultimo + Vu solo2 bredvid varandra,hur löser man fjärrkontrollskonflikten

    Har idag Vu duo och Vu Ultimo bredvid varandra och det är ett trixande med fjärrkontrollerna hela tiden så man inte styr och gör något som inte är tänkt på den andra mottagaren när man håller på med en och nu kanske jag skall ha en Solo2 där ochså och då undrar jag OM det går att använda dem var för sig utan att man stör dem andra mottagarna?

    Finns det någon plugin eller rent av något man kan programmera i fjärren som jag vet att det går men hur stora är begränsningarna för det?

    Hoppas någon kan tipsa

    Tack

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2006
    Inlägg
    865
    Tackad
    55 gånger

    Sv: Vu boxar bredvid varandra,hur löser man fjärrkontrollskonflikten

    Blocka ir-ögat på dom boxarna du inte vill ska ändras o sköt dom med fjärr via mobilen eller dator.

    Skickat från min HTC Sensation XL with Beats Audio X315e via Tapatalk 2
    Det man inte vet, har man ingen aning om!

  3. #3
    Finns det ingen lösning med orginalfjärr och ev pluggin?

    //P

  4. #4
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Oct 2007
    Inlägg
    152
    Tackad
    7 gånger
    Jag har för mig om att det ska finnas någon plugin eller liknande så man kan numrera boxen, men kan inte komma ihåg om vad den heter

  5. #5
    Någon som har ett tips på vad det plugin:et skall heta för att kunna ha olika VU+ mottagare bredvid varandra utan att man slår på eller ändrar på dem som finns bredvid?

  6. #6

Liknande ämnen

  1. Vu+ solo2 och duo2
    Av heggi i forum Vu+
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2013-01-15, 11:43
  2. VU+ Solo2 med VXI image
    Av drzaphod i forum Vu+
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-12-31, 15:01
  3. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-11-21, 14:50
  4. Kan HDMI och DVI prata med varandra?
    Av Mrs Player i forum Com Hem
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-04-29, 04:32
  5. Ny mjukvara till Force - löser DD-problemet
    Av frejac i forum Övriga mottagare
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2004-03-13, 12:11

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss