Resultat 1 till 10 av 29

Ämne: openbox x5

Hybridvisning

Föregående inlägg Föregående inlägg   Nästa inlägg Nästa inlägg
  1. #1
    Citat Ursprungligen postat av jajko Visa inlägg
    svar: ja, textningen fungerar bra och ser skaplig ut på hd-ready tv...
    Ursäkta jag tjatar, men är textningen OK på alla icke-HD kanaler där texningen ligger separat (att man kan välja språk)?

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2010
    Inlägg
    299
    Tackad
    16 gånger
    Citat Ursprungligen postat av ingebern3 Visa inlägg
    Ursäkta jag tjatar, men är textningen OK på alla icke-HD kanaler där texningen ligger separat (att man kan välja språk)?
    svar: JA, textningen fungerar på alla kanaler, sd som hd (med reservation för barnkanalerna som jag inte är säker på)...men där är det väl oftast svenskt tal ändå?

  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2010
    Inlägg
    299
    Tackad
    16 gånger
    en liten bump...
    är det bara jag som köpt denna förtträffliga box eller finns det nån som fått igång finesser som youtube, vod, gprs?

  4. #4
    Hej, Du säger att textningen fungerar bra. Jag har just fått hem en box, första testen får jag ingen textning alls att fungera. Vilken mjukvara kör du? Tackar på förhand för tips!

  5. #5
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2010
    Inlägg
    299
    Tackad
    16 gånger
    Citat Ursprungligen postat av Kurt.b Visa inlägg
    Hej, Du säger att textningen fungerar bra. Jag har just fått hem en box, första testen får jag ingen textning alls att fungera. Vilken mjukvara kör du? Tackar på förhand för tips!
    fungerar kanon....systeminställningar-->osd-inställningar-->undertext första o andra hand=svenska.
    om ändå ingen text...tryck gul knapp på vald kanal, välj svenska.
    Openbox X5 Software(2013-4-30) från yojia

  6. #6
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2010
    Inlägg
    299
    Tackad
    16 gånger
    kanske inte är så många som har kvar denna boxen, men kanallista går faktiskt att editera med http://www.yojiatech.com/a/Support/D.../0814/313.html
    (gamla nyheter är mitt signum)

Liknande ämnen

  1. Openbox s9
    Av ixxa i forum Övriga mottagare
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-09-06, 14:29

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss