Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 29

Ämne: openbox x5

  1. #1
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2010
    Inlägg
    299
    Tackad
    16 gånger

    openbox x5

    har lagt en beställning på denna box...då min förhoppning är att textningen ska fungera bättre än mina andra kinaboxar...
    kanske finns det nån annan som hunnit prova den redan?
    skriv gärna en rad och berätta vad du tycker om skräpet isf...
    tackåbock!

  2. #2
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Dec 2010
    Inlägg
    365
    Tackad
    6 gånger
    Citat Ursprungligen postat av jajko Visa inlägg
    har lagt en beställning på denna box...då min förhoppning är att textningen ska fungera bättre än mina andra kinaboxar...
    kanske finns det nån annan som hunnit prova den redan?
    skriv gärna en rad och berätta vad du tycker om skräpet isf...
    tackåbock!
    Ser ju intressant ut, var har du beställt den?
    (Mixeshop har den för EUR 34.85 + frakt såg jag)
    __________________________________________________ _________________________________________________
    Linux, Ubuntu 12.04, OSCam Build 6089
    DM800HDse/OpenPli 3, DM500HD Sim 2.1/PeterPan, DM500HD/Gemini2 5.1 -SkyboxS12 - Skybox F3 - MgCamd 1.35a

  3. #3
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2010
    Inlägg
    299
    Tackad
    16 gånger
    det är på mixeshop jag har beställt...
    chansen att denna boxen presterar bättre än dom andra är väl minimal...men vafan...man måste våga testa lite!

  4. #4
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2010
    Inlägg
    299
    Tackad
    16 gånger
    yesssss!!!! textningen fungerar perfekt på (sd)filmkanalerna och är transparent!!!! en till box är beställd!!!!!
    sitter å provar just nu och återkommer med omdöme senare...men såhär långt verkar allt vara bättre än s12,m3,f3 mfl!

    fullhdtv2.jpg

  5. #5
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Dec 2010
    Inlägg
    365
    Tackad
    6 gånger
    Citat Ursprungligen postat av jajko Visa inlägg
    yesssss!!!! textningen fungerar perfekt på (sd)filmkanalerna och är transparent!!!! en till box är beställd!!!!!
    sitter å provar just nu och återkommer med omdöme senare...men såhär långt verkar allt vara bättre än s12,m3,f3 mfl!
    Antar att textningen funkar på HD-kanalerna åxå

    Var den lätt att få igång? Fanns softcam (mgcmd)?

    Då verkar det som det vore värt att testa!

  6. #6
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2010
    Inlägg
    299
    Tackad
    16 gånger
    japps, även hd-kanalerna!
    mycket enkel att få igång...alla "våra" satelliter finns med och blind scan hittar alla kanaler vad det verkar.
    cccam/newcamd finns med så det är bara att tuta å köra...
    fjärren/kanalbyte är plumpen i protokollet...måste riktas ganska rakt framför boxen och kanalbyte är irriterande segt...tar ca 3-4 sek! ingen zappa-box alltså!
    menmen, man kan inte få allt för det priset...
    min förhoppning var att textningen skulle funka bra...(och det gör den som sagt)...så jag är nöjd ändå och kan absolut rekommendera boxen till andra!

  7. #7
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2010
    Inlägg
    299
    Tackad
    16 gånger
    Efter lite mer pillande...det verkar inte finnas möjlighet att ta ut fil för favoriter och editera i datorn!!! > Och att göra det med fjärren verkar väldigt krångligt... Skit åxå...att man aldrig kan få vara nöjd!

  8. #8
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Sep 2010
    Inlägg
    299
    Tackad
    16 gånger
    tar tillbaka allt jag sagt...det är en riktig skitbox! textningen fungerar förvisso bra...men det är också det enda den kan!
    ber om ursäkt om jag lurat nån!

  9. #9
    Seniormedlem
    Reg.datum
    Nov 2012
    Ort
    östergötland
    Inlägg
    1 762
    Tackad
    99 gånger
    så bra att du beställde 1 st till då

  10. #10
    Jag har gått igenom s9, s10, s11 och s12 och nån mer jag inte kommer ihåg namnet på och nu även eaglebox 800hd. Jag har använt dom i ett par år nu och är less. Bra jag såg ditt inlägg så jag slipper fortsätta tro att dessa skitboxar är bra. De andra är skit på det ena eller andra sättet.

    Den enda jag varit nöjd med är s9 boxarna förutom bilden som inte kan konkurrera med en cuberevo, dreambox eller liknande. Hade jag köpt en db800hd clon för tre-fyra år sen då jag köpte min första s9 så hade jag förmodligen sparat både en massa tid och pengar.

    Just nu sitter jag med 2 eaglebox som vägrar ta min servers uppgifter, Connection failed.. Signalstyrkan åker upp o ner som en hiss. Jävla skitboxar, 1100kr ink frakt från england för båda. En db800hd med wifi gick på runt 1400 sist jag kolla. Värt varenda krona.

Liknande ämnen

  1. Openbox s9
    Av ixxa i forum Övriga mottagare
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-09-06, 14:29

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss