Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Hej, har sökt men inte funnit något svar..Kabelvision

  1. #1
    Pelle.D
    Gäst

    Hej, har sökt men inte funnit något svar..Kabelvision

    Jag har tänkt att skaffa digitaltv för att bla kunna utnyttja bildkvaliteten som finns i tv:n jag har.. Nu är det skitkass sändning..
    Ringde till min leverantör Tele2, de sa att jag har kabelvision..
    Så sökte jag på digitalmottagare, o hittade en för kabelvision.
    Perfekt tänkte jag den köper jag, ringer ägaren o då visar det sig den mottagaren är till för det analoga nätet :-(
    Finns det ett analogt o ett digitalt nät med kabelvision?
    Kan jag köpa tex en Sagembox eller Nokiamottagare o sen köpa ett kort till kabelvision... som de som har Comhem gör?

    Är helt novis på det här, men vill ha digitaltv.

    Mvh /Pelle

  2. #2
    Kabelvision har inte digitaltv, jag mailade till dem och frågade när de går över, svaret jag fick var att de inte hade några sådana planer inom den närmaste framtiden.

    Vill du ha digital-tv är det parabol eller Boxer som gäller, eller också kan du försöka övertyga bostadsbolaget att byta till ComHem....
    -=blkb=-

  3. #3
    Pelle.D
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av blkb
    Kabelvision har inte digitaltv, jag mailade till dem och frågade när de går över, svaret jag fick var att de inte hade några sådana planer inom den närmaste framtiden.

    Vill du ha digital-tv är det parabol eller Boxer som gäller, eller också kan du försöka övertyga bostadsbolaget att byta till ComHem....
    Tackar för det snabba svaret , dock va det ju inte det jag ville höra :-(

    Mvh /Pelle

Liknande ämnen

  1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-11-05, 03:33
  2. Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-07-14, 09:19
  3. svar varför för det inte kommer filer
    Av johan455 i forum Canal Digital
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-12-23, 16:16
  4. Kabelvision???
    Av iggy i forum Övrigt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-02-03, 13:17

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss