Kör en ren openpli. Har snarare rensat den ytterliggare genom att avinstallera plugins som jag inte kommer att använda.
Men jag börjar tro att orsaken har att göra med om klienten orkar ta emot strömmat data tillräckligt snabbt. Har exempelvis märkt att "
All write buffers busy" felet inträffar oftare om jag kör från en långsammare client exempelvis raspberrypi. När clienten inte klarar av att läsa strömmen tillräckligt snabbt antar jag att servern buffrar resultatet till dess att buffrarna är fulla. Därav varningen "All write buffers busy". Tyvärr har jag ingen client som är cpu snabb och har ethernet tråd. MacBook air har tyvärr enbart trådlöst som standard.
När strömmningen avslutas skrivs följande information ut där man kan anta att antalet buffrar är 4.
Kod:
[eDVBRecordFileThread] buffer usage histogram (4 buffers of 188 kB)
1: 165
2: 137
3: 2
4: 2
Söker man på nätet efter "[eDVBRecordFileThread] buffer usage histogram" så får man flera träffar där det verkar som om olika image'ar har olika antal buffrar. Ser allt från 4 till 20 st. Någon som har en ide om hur man kan öka antalet buffrar?