Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 31

Ämne: vad pysslar ComHem me?

Gillberg
    Gäst
    Hmmm... :roll: Jag har hört att det finns datorer som klarar av att avkoda sådant som tar en persondator 1000år på bara ett par sekunder. Kan man inte ha en av dem som står och kodar av programmen? 8)

Du menar en atom dator.

Kanske lite instabila än....men det finns ju superdatorer och de står säkert och hackar några goa krypteringar redan men det lär ju inte vara för oss pirater för att kunna se tv Förrsesten, sa jag skål? Inte? Skål på er alla och särskilt er moderatorer och admins

Kvantdator

heter det!

matteo
    Gäst
    Vad kan man göra då? Är det bara att vänta eller?

Köp ett funcard

och kör med slipstream.

matteo
    Gäst
    Snabbt svar!

Jag är kass på det här och har inte den blekaste vad slipstream är, så jag väntar :wink:

Slipstream är emufiler

som du programmerar på funcardet. Har du inte programmerare så skaffa en mp 3.5, köp sen ett funcard..det billigaste...ladda hem slipstream filer här http://guider.comhit.net/ och lägg sen in de mk och seríenummer du har fått från ditt orginalkort i slipstream. Har du inte orgkort kan använda parabolnizzes soft och skapa en provider som du fått från guldkort (geo34 32) och sen "droppar på programmet morphex för att sen skapa slipstream för funcard. Har du inga nycklar eller serienummer överhuvudtaget behöver du bara hitta på ett serienummer som du lägger in på slipstream för att sen remote:a in koder på kortet...ua ska börja på 00 ** ** ** **

matteo
    Gäst
    Hehe, glasklart det där för en annan som enbart köpt kortet och bytt koder

Hyggligt av dig att försöka förklara, men det är för mycket sommar ute

Ha det!

Har jag fattat rätt...

Detta problem som nu dom flesta med GK tycks ha nu avhjälps med ett funcard och slipstream filer, :shock:
    Ni som använder dom nu har alltså inte denna röda ruta som hoppar upp å ner som det verkar göra för GK användarna???????
    Det började för mej i går detta med den röda som hoppar upp å ner hela tiden har klarat mej otroligt bra och otroligt länge men nu verkar det roliga vara slut även för mej... :cry:
    Då undrar jag oxå om det är värt att köpa och göra ett funcard nu när det ändå är nått i görningen på CH..jag menar att dom kommer ju oxå att sluta fungera nu om man ska tolka CH rätt eller :think: ???????

Gör ett remotekort

Det enklaste för att komma förbi den röda rutan är att göra ett remotekort, då funkar det utan problem, gk som är au snappar upp alla fakekoder och därför försvinner bilden hela tiden. Mitt funkar bra nu!!

Lycka till
    JAIME

Liknande ämnen

1. [LÖST] Skillnad på Comhem Ts2 Silver/Greencard och Comhem Ts2mk5
    Av santiago_99 i forum Com Hem
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2003-11-08, 11:08

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss