Sidan 11 av 17 FörstaFörsta ... 910111213 ... SistaSista
Resultat 101 till 110 av 168

Ämne: "Röd Ruta" = ComHem Skickar ut Fakenycklar

  1. #101
    Citat Ursprungligen postat av shiraq
    Hej. Jag e ganska nybörjare pådetta med Comhem och satalit boxar. Undrar om någon kan hjälpa mig, berätta lite hur man går till väga. Takc
    Prova med att kolla våra Guider först där finns mycket info där..
    (Använd länken vid mitt namn)

    Sedan kan du "Sök" efter allt du vill veta.. Sök funktionen hittar du högst upp på sidan...

    Lycka till

  2. #102
    ok alla snackar om remote ,, vill ju ha igång mitt AU kort ,,,

    har jag fattat rätt ?
    för o få igång AU nu med fake så måste du ha ett abbonemang o ta ppua m.m från det kortet?

    eller kan du få igång ett AU på ett kort som inte (betalas)? funkar gk än eller är det bara Funcards som gäller nu?

    såg att endel fått igång AU med geoCW ni som lyckats har ni ppua m.m från ett abb kort ?

    tror jag fick med allt

  3. #103
    Det är inte alla providers som funkar att använda. utan läs av ett org kort död eller levande. med ViaFm droppa providern i MorpHex, välj sa+oo och serial NO, pricka i Geo 34cw. bränn ner på guld kort vola :lol: .. det ända är att du kan inte remota kortet...

    //Jbey

  4. #104
    testat 2 olika kort ett "dött" o ett "levande" med ViaFM osv

    allt utom c+ tv1000 funkar klockrent :evil:
    får man alla providers (så länge CH inte spärrat ) o funka med slip/Funcard eller är det ett lotto som med GK ?

  5. #105
    Gäst
    Så länge du har ett PPUA som är aktivt fungerar det med Slipstream och Geo34CW. Även om SA gruppen där PPUA't ingår är utsatt för fake keys, dvs något annat PPUA inom SA gruppen addresseras med felaktig nyckel.


    /Spock

  6. #106
    Hmm, Jag har testat 2 olika döda och 2 levande och alla funka på det sätt som jag beskrev som jag gjort. Glöm inte vänta på uppdat 15min+.. så vad som hänt dig Aonn vet jag inte :?: För jag provat med Mkex och det kvitta hur jag gjorde så funka inget för mig :cry: sen av en tillfälle så testa jag att läsa av med ViaFm och allt stämde utan problems..
    //Jbey

  7. #107
    Spelar det någon roll om man änvänder comhems fördefinierade kanallistor eller om man använder sina egna?

  8. #108
    nä det spelar ingen roll om du har gjort egna listor ,,, tror 99.99 % har det menar hur många tittar på god channel eller mezzo ?

  9. #109
    Gud vare med dig! :P

  10. #110
    Av nån konstig anledning så funkar mitt au kort med alla kanaler.....jag slog in tv1000 canal+ koden som står under koder och alla kanaler hoppade igång. Men för mina föräldrar som har ett likadant kort (köpta av samma kille och samtidigt) funkar det inte. Hur kommer det sig?

Liknande ämnen

  1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-14, 20:34
  2. [LÖST] Skillnad mellan "Comhem Slipstream" och "Com
    Av santiago_99 i forum Com Hem
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2003-10-23, 17:08
  3. Dålig lösning på "röd ruta"
    Av Macke i forum Com Hem
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2003-10-05, 10:41
  4. Comhem boxar!!Malmö""""
    Av musse64 i forum Com Hem
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2003-02-06, 10:21

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss