Lägg en provider i Morphex å bränn ett silver kort så fungerar deet utmärkt.
Lägg en provider i Morphex å bränn ett silver kort så fungerar deet utmärkt.
Hur får man igång ppv sport egentligen. ppv film funkar ju hur bra som hellst. Tacksam för ett bra svar vill inte missa hockeyn. Vilka koder är det som gäller för ppv sport och var ska jag stå.
Gå in under kategorin koder. Där finns de snaste koderna för sporten. Det är samma koder som senast.
Ställ dig på en PPV-sport-kanal och knappa.
ok ska prova men jag tror inte det funkar, men hoppas verkligen
Index??? Ok det enda jag gjort är att jag matat in den kod som stod ovan om man ville få ett au till att bli ett remote och sen har jag bara tryckt in koderna som vanligt med remote prefix först och sen själva koden... inget händer den försvinner inte ens en sekund är säkert helt ute och cyklar här... Vet inte riktigt vad jag pysslar med.. Kanske ska man köpa ett nytt kort eller kommer samma fel uppstå där kanske???
Tacksam för svar... :roll:
Hej!
Samma problem här. PPV sport fungerar inte med mitt AU-/remote kort heller. Hade inga problem med dessa innan.
Fick ju bort röda rutan iallafall vad gäller resten av kanalerna. Hoppas man löser detta innan hockeyn börjar. Annars får man väl gå över till silverkort. Hänger det verkligen på kortet. Är tveksam..
Armborst
:-(
Jag har provat att skriva in den gamla koden för ppv sport och det var i söndags hoppas det funkar bättre med den nya koden. Jag kanske gör fel. Kan nån berätta hur man ska göra så märker jag om jag gör rätt.
hur fick du bort den röda rutan på dom andra kanalerna arborst
Hur får man igång canal plus och tv 1000 igen
Sitter fortfarande som ett frågetecken hoppas det finns någon där ute som kan hjälpa mig..
Ska man köpa nytt kort och vilket är bäst isåfall?
Eller kan jag få igång mitt gamla med någon kod eller något???
:roll: :shock: :roll: :shock: :roll: :shock: :roll: :shock: :roll: :shock: