Hej
Har du provat T2. I beskrivningar har jag bara läst DVB-T. Vilket Processor-chip inhåller den?
Här är litet läsning för Schwede30 http://www.sat-ulc.eu/showthread.php...68#post5459268
Det verkar finnas folk som utvecklar programvaran.
Mvh Kalle
Hej
Har du provat T2. I beskrivningar har jag bara läst DVB-T. Vilket Processor-chip inhåller den?
Här är litet läsning för Schwede30 http://www.sat-ulc.eu/showthread.php...68#post5459268
Det verkar finnas folk som utvecklar programvaran.
Mvh Kalle