Jag kör sedan ett år tillbaka denna box. Jag lade på Egnima2 Sorgolos paket PKT Hyperion v3. Var lite trickit att få igång Conax avkodningen internt på boxen. Väldigt användarvänligt gränssnitt även om man kan skruva på massor om man vill. Mesta sätts upp från "red panel "eller "blue panel" och det mesta är grafikbaserat. Bra bild på HD kanalerna, Sd kanalerna är lite sämre än min gamla box. Paketet var lätt att installera via wizard och Engelskan jag använder är bra. Textningen klarar svenska utan konstiga tecken och inga ryck eller flimmer eller hängningar i bilden , som det var på Spark som låg som standard på boxen. Mycket bra grejor som CoolTV EPG som standard med uppdatering och media spelare som också uppdateras automatiskt med massor av IP tv kanaler. Man når boxen via WEBIF där man kan styra boxen byta kanaler osv samt hämta ip ström till sin VLC klient ( bra bild). Oscam kommer du åt via websida där du gör alla parameteruppsättningar och kan logga. Paketet är mycket stabilt, även om jag efter misshandel lyckats krascha det ett par gånger, men det startar då själv upp igen

Svara med citat