Hej. Detta kanske ser lite konstigt ut men av ngn anledning så kan jag inte trycka enter för att komma till en ny rad i meddelandet så det får bli ett inlägg utan radbrytningar. Haha. jaja.....Problemet är i alla fall att min epg på vissa kanaler blir på norska fastän allt verkar vara inställt på svenska. Om jag går in i external epg i lt menyn så står det usb som sökväg där den skall spara all epg. Dock så har jag inte ngn usb i boxen men har däremot ett cf minne som jag vill spara på. Så fort jag försöker ändra till cf istället för usb så får jag green screen och boxen startar om. Har provat med att flasha om boxen men det hjälper inte. Kanske finns det ngn här som har ngt tips på hur man löser detta............................................. .................................................. .................................................. ............... action -> LTMenuActions ok

[LTExternalEPG] infofilename: /usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/LTExternalEPG/EpgGrabConfig/AU_grab.xml.info

Looking for embedded skin

action -> SetupActions right

Traceback (most recent call last):

File "/usr/lib/enigma2/python/Components/ActionMap.py", line 66, in action

return ActionMap.action(self, contexts, action)

File "/usr/lib/enigma2/python/Components/ActionMap.py", line 46, in action

res = self.actions[action]()

File "/usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/LTExternalEPG/plugin.py", line 477, in keyRight

File "/usr/lib/enigma2/python/Components/ConfigList.py", line 186, in keyRight

self["config"].handleKey(KEY_RIGHT)

File "/usr/lib/enigma2/python/Components/ConfigList.py", line 37, in handleKey

selection[1].handleKey(key)

File "/usr/lib/enigma2/python/Components/config.py", line 337, in handleKey

i = self.choices.index(self.value)

File "/usr/lib/enigma2/python/Components/config.py", line 217, in index

return self.__list__().index(value)

ValueError: list.index(x): x not in list

(PyObject_CallObject(<bound method NumberActionMap.action of <Components.ActionMap.NumberActionMap instance at 0x2ed09d78>>,('SetupActions', 'right')) failed)

]]>