Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Vu+ ultimo och Boxer

  1. #1

    Vu+ ultimo och Boxer

    Hej hallå,

    har precis skaffat mig en Vu+ ultimo med två S tuners och den där kombo C/T tunern, har i dag boxer och vill även i framtiden kunna se lokala sändningar.
    Jag fick en time-slot av tanten på typ 20min när jag skulle försöka sätta igång boxen med orginalkort från boxer och bara marksänt inkopplat i C/T tuner men jag fattade inte hur man söker kanalerna den hittade inget vid automat sökning.
    jag behöver väl inte en CA-modul för att köra boxer orginal kort i den? och borde den inte hitta kanaler även om inte kortet är igång. tips mottages.. har lagt in open pli och startat en cccam klient.

  2. #2
    Jag var visst lite stressad när tanten flåsade mig i nacken, problemet löst. tuner C/T skulle ställas in på T och vips så fungerar det och orginalkortet fungerar i vanliga läsaren.

Liknande ämnen

  1. Ultimo + PLI = krash
    Av matkoh i forum Vu+
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2012-08-16, 07:42
  2. VU+ Ultimo och Comhem
    Av Plankton i forum Vu+
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-06-29, 16:41
  3. vu+ultimo hårddisk?
    Av kisumisu i forum Vu+
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-05-17, 07:25
  4. Sugen på VU+Ultimo x 2 S2 + 1 C/T
    Av kisumisu i forum Vu+
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-05-13, 22:35
  5. vu+ ultimo säljes
    Av mrxx i forum Vu+
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-04-12, 22:17

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
stöd oss
ComHit.net är en ideell sidan som drivs helt utan reklamintäkter, detta för att du som användare ska slippa all störande reklam och diskutera de saker du är intresserad av.
Skulle man däremot känna att man vill donera en slant för att hjälpa ComHit.net att bli bättre är ni välkomna att donera via länken nedan.

https://www.paypal.me/comhit/
Följ oss