Hmmm... Nu är det väl jag som får bli dumförklarad...
Jag har aldrig kört någon C-modell av Dreambox så jag vet inte hur det brukar se ut...?
Men jag har aldrig hört talas om att det skulle vara några särskilda images till C-modellerna. Någon annan som kör Comhem kanske kan rycka in och förklara hur det funkar?