Citat Ursprungligen postat av rap33 Visa inlägg
Hejsan är det några apparater att ha dessa skybox F5 -- 500 för en sådan här.. eller är det bara bök
Enligt mitt intryck på boxen är den nog struligare än en dreambox..
men dom är ju passligt billiga iaf så köp en och testa.

jag har ännu inte fått min att fungera som den ska iaf.
-strul med kanallista, hittar inte alla kanaler vid sökning.
-ljudet hänger sig så man måste restarta.
-no signal på random kanaler så man måste restarta boxen
-den nästan dog vid första kanalsökningen så jag måste flasha med com-sladd.

har uppdaterat till nyaste firmware men problemen kvarstår.